Messenger 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb een Pentium 4 1.8 GH. XP prof. Ik werkte met de Beta versie van 7.0 messenger. Deze werkte prima. Nu de versie 7.0 orgineel gedownload. Werkt niet goed .Ik krijg de online namen met de funkties, ook msn vandaag. Maar dan hangt de computer op Messenger. Kan niet afsluiten.Alleen daarop. Ik kan alles verder doen. . Ik heb norton 2004 .De firewal staat uit. Ik heb ook een router met een firewall . Ik heb messenger 7.0 er afgehaald en de Beta versie er weer opgezet. Werkte gelijk weer goed.Waarom werkt de Beta versie wel en de orginele 7.0 niet. In het een netwerk heb ik een de 2 e computer met de nieuwe versie 7.0 erop. Ik krijg dezelfde fout. Hangen, zonder foutmelding. Alleen een bericht met de fout opsturen naar Microsoft.

Vr.gr. Joop

7.0

Alles doorgelezen en geprobeerd, maar geen resultaat. Hij blijft hangen, als MSN vandaag is geladen. Heb al 8 x alles eraf gehaald en opnieuw Messenger geinstalleerd.

Joop

Heb je ook gekeken naar de poorten van de router?
Oplossing: trigger poort 7001 openzetten met een bereik van UDP poorten 6000-6500.

Dit is sinds msn 7.0 final zo. Daarbij moet een poort worden geopent. Bij sommige routers is deze poort al geopent en bij andere routers niet.

als het op meedere pc's binnen netwerk gebeurt is het probleem met de router, poorten staan niet open. Of er staat op beide pc's zelfde versie van xp (van zelfde cdrom), dat wil ook wel eens problemen geven.

7.0

Het is inderdaad de router, de firewal, die problemen maakt. Het nu de firewal uitgeschakeld, en die van Norto 2004 ingestaled. alles werkt nu perfekt.
Dank allemaal.

Joop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan