Firefox en WMP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Firefox geeft bij audio en video op sites steeds aan dat er een plugin geïnstalleerd moet worden.
Als ik aangeef dat-ie dat dan maar moet doen, kan ik alleen maar kiezen voor QuickTime, maar ik wil dat die bestanden door Windows Media Player worden afgespeeld.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Ik heb WMP (versie 9 voor Win98/2000/me) al opnieuw geïnstalleerd in de hoop dat de plugin dan mee geïnstalleerd werd, maar dat mocht niet baten.

Guus.

Had een soortgelijk probleem. Heb de volgende extentie geinstalleerd : MediaPlayerConnectivity 0.2.03 en daarin kun je aangeven met welke mediaplayer je wilt afspelen. Ik heb er drie aangegeven. Realplayer, Quicktimeplayer en WindowsMediaPlayer 7.1 Ik heb als OS Windows98SE en WMP7.1 werkt het best . Beter dan WMP9.0
Nu werkt alles perfect.

Hallo Buffy. Ik heb die aanwijzingen opgevolgd.
Het werkt prima (zie bijlage).
Bedankt. :thumb:

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Herwol
Ik heb als OS Windows98SE en WMP7.1 werkt het best . Beter dan WMP9.0
Ik heb hetzelfde OS en bij de laatste schone installatie heb ik ook wel even overwogen WMP 7.1 te installeren. Maar ik vind hem gewoon lang niet zo mooi als versie 9. Dat lijkt misschien een stomme reden, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. :D
En versie 9 werkt bij mij uitstekend, dus wat dat betreft heb ik 7.1 ook niet nodig.
Zoals je uit bovenstaande kunt lezen is het probleem opgelost.
Maar ik ga die extensie toch ook eens uitproberen.
Als ik het goed begrijp worden EMBED-codes daarmee wél ondersteund.
Ook jij bedankt. :thumb:

Guus.

Edit: heb die extensie geprobeerd, maar die speelt media-bestanden alleen in een externe speler af. Het gaat mij er juist om de bestanden in de pagina zelf af te spelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan