Geen gif afbeeldingen in mijn browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nominus

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Als ik een website bekijkt waar gif afbeeldingen in staan worden deze niet getoond in mijn browser, het enige wat ik te zien krijg is een rode kruis.
In mijn browser staat toch dat hij afbeeldingen kan tonen aan. Dit zelfde heb ik ook als ik dezelfde pagina oproep in ee andere browser.

dan klopt het path niet van die gif ,of ontbreekt helemaal,dus de site is niet goed

Maar kan het ook aan je browser liggen of instellingen van je computer?

Het kan aan beschadigde of geen Java liggen. Heb je wel de juiste versie van Java Sun nu op je PC?
Het kan ook aan de instellingen van je PC liggen (browser). In dat geval zit jou beveiliging niveau te hoog (te strak).

Geef eens een voorbeeld van een site met kruisjes, ik heb nl al de instellingen in IE op hoge beveiliging staan, nooit iets van Java geinstalleerd, de firewall afgeregeld en zie dus wel afbeeldingen.

Gezina (Geeske),
Ik heb geen zin om in discussie te gaan... mijn instellingen staan goed dus kan geen site geven!

Iemand vraagt iets en ik geef een tip/antwoord.
Als je bij oorzaak (Cause) op de microsoft pagina kijkt dan zie je dat ik gelijk heb.
Check this out: http://support.microsoft.com/?kbid=283807

grtz
Bugs/Falco

Gezina (Geeske),
Ik heb geen zin om in discussie te gaan... mijn instellingen staan goed dus kan geen site geven!
Ik vroeg dat eigenlijk aan de topicstarter. :) Soms zijn meerdere antwoorden wel handig omdat het euvel niet altijd door één (of meerdere) instelling(en) wordt veroorzaakt. No worries Bugs, het ene antwoord bijt de andere niet, integendeel. ;)

Ooohhh, O.K. sorry..
Omdat jij zijn naam niet noemde dacht ik dat het voor mij was..

Even wachten wat zijn reactie is.

grtz
Bugs

Nou het is opgelost hoor, het ging toch om een fout path verwijzing.

Bedankt voor jullie reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan