ati x300 SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
Heey mensen,

ik heb een vraag, de ati X300 SE is die goed geschikt om mee te game en dan bedoel ik of ie geschikt is om de aller nieuwste en zwaarte spellen te kunnen draaien.
zijn der misschien mensen die er zo een gebruiken?

Alvast bedank,

Hollander,

We zullen even DIT er bij zetten.
Misschien maakt het jou nog wat wijzer en anders eventuele lezer wel. :)
Kieskeurig

Laatst bewerkt:
Ik heb er niet veel verstand van maar het leek mij ook.
Wacht nog maar een reactie af morgen.
Niet overhaast kopen.
Kieskeurig is heel goed.
Welterusten

nog een vraag ,,de geforce 6600 gt is die beter als de ati x850 ?

gr hollander

Tjah, ik weet het niet. Ik ben geen gamer.
Kun je het beste ook even op Kieskeurig bekijken en dan nog goed voor laten lichten door gamers.
Zij werken er tenslotte mee.

En NU ga ik echt naar bed :)

okeej toch al bedankt Elisa,

ik zal ff mijn vraag fatsoendelijk formuleren:p

ik wil een nieuwe pc gaan kopen en daar over heb ik een paar vraagjes <ol><li>kan iemand mij fatsoendelijk uitlegen hoe dat nou zt met die video kaarten van Ati ,, is de x300 se beter als de 9600 xt en 9800 pro? en hoeso? ( ik dacht dat de X serie de nieuwe serie was en dus ook beter maar als ik de stats bekijk http://www.kieskeurig.nl/nl/product...1256ECE003ED3DFdan weet ik het ook niet meer, de x300 heeft wel pci-e ondersteuning en de 9600 en 9800 agp maar maakt dat nou zoveel verschil?
<li> weet iemand een goede site waar je Goedkoop goeie computers kunt kopen?,, (ik had al op dell gekeken en dat was niet zo duur maar daar ben je verplicht een hele hoop software tekopen bij de pc voor een hoop extra geld terwijl ik geen software nodig heb..
<li>doen de aller nieuwste spellen het met de x300?</OL>

Alvast hartelijk bedankt,

Hollander

Als er niet gereageerd wordt Hollander. Gewoon weer even een berichtje plaatsen. Dan blijft je vraag boven.
Er zullen genoeg gamers zijn die hier een heel goed antwoord op kunnen geven.
Succes

naar mijn mening is de geforce 6600 gt beter:) ik zou voor deze gaan, is wrs ietsje duurder, maar je zult er de allernieuwste spellen mee kunnen draaien(als de rest van je pc zoals cpu en ramgeheugen natuurlijk ook meekunnen hé:), je bent niets met een geforce 6600 gt als je maar een pentium 1 hebt:p)

Ik denk dat je best een keuze maakt tussen de 9600 en 9800.

jah dus als ik het goed begrijp is de X300 slechter als de 9800 en 9600 ?

weet iemand een site waar ik goedkoop goede computers kan kopen/ eventueel zelfs samenstellen?

hollander,,

Laatst bewerkt:
weet zo wel 3 sites waar je goedkoop zelf je pc kunt samenstellen en assembleren doen ze er evt ook.

www.yorcom.nl
www.alternate.nl
www.pczaak.nl

en nog vele andere

Vergeet de x300se als je nieuwe spellen wilt spelen. Vergeet ook alle SE/LE versies.

Ik kan die 6600GT aanbevelen, sneller als een 9800xt/pro, voor het betere budget is de 9600pro een aardige maar let altijd op aanbiedingen. Een videokaart voor spellen die nog een jaar of langer mee moet kost in ieder geval vanaf zo'n 150 euro

Er is een erg belangrijk verschil tussen PCI-e en AGP: de aansluiting op het moederbord, dus moederbord, processor, geheugen en videokaart moeten wel bij elkaar passen. Let hierop om heen en weer zenden van spullen te voorkomen, hulp alhier genoeg.

Vriendelijk groet

heey ,,

okaay dan weet ik genoeg ik zal eens een kijk je nemen op de sites,, allemaal bedankt voor jullie reacties;)

Greetsz hollander

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan