heee
ik heb al sinds een tijdje een erg lawaaierige computer en heb alles toen eruit gehaald en goed stofvrij gemaakt en het hielp een klein beetje toen ik dus me computer weer aandeed en alles erin had gezet.
Ik ben er al achtergekomen dat de boosdoener de cpu-cooler is.
Ik weet nou niet welke cooler ik het best kan bestellen die ik erop kan zetten.
mijn computer heeft een Asus A7V266-EX moederbord en een Amd athlonXp 1800+ processor
Geforce2 Mx400/400 64Mb tv-out
256 Mb geheugen
80 Gb Maxtor
2 Lan kaarten
nou de volgende gegevens staan op de fan van de cpu:
F.T.C.
Rotary DC Fan Brushless
Model FD07015
Type FD07015B1H
Ball Bearing
DC 12V 0.24 Ampére
Nu is mijn vraag dus welke het beste en goed stil is en niet al te duur zal zijn.
Ik zou het liefst via www.alternate.nl dan willen bestellen.
ik zou graag snel antwoord willen want zou het a.s week willen bestellen.
nou alvast bedankt
PS.
Als iemand het toevallig ook tussendoor zou weten welk soort geheugen er in deze computer hoort zou ik het graag weten want dan bestel ik gelijk dat ook erbij.
Ik wil graag een 256mb erbij zetten, en dat zal wel wat uitmaken met de snelheid van me computer waarschijnlijk?
ik heb al sinds een tijdje een erg lawaaierige computer en heb alles toen eruit gehaald en goed stofvrij gemaakt en het hielp een klein beetje toen ik dus me computer weer aandeed en alles erin had gezet.
Ik ben er al achtergekomen dat de boosdoener de cpu-cooler is.
Ik weet nou niet welke cooler ik het best kan bestellen die ik erop kan zetten.
mijn computer heeft een Asus A7V266-EX moederbord en een Amd athlonXp 1800+ processor
Geforce2 Mx400/400 64Mb tv-out
256 Mb geheugen
80 Gb Maxtor
2 Lan kaarten

nou de volgende gegevens staan op de fan van de cpu:
F.T.C.
Rotary DC Fan Brushless
Model FD07015
Type FD07015B1H
Ball Bearing
DC 12V 0.24 Ampére
Nu is mijn vraag dus welke het beste en goed stil is en niet al te duur zal zijn.
Ik zou het liefst via www.alternate.nl dan willen bestellen.
ik zou graag snel antwoord willen want zou het a.s week willen bestellen.
nou alvast bedankt

PS.
Als iemand het toevallig ook tussendoor zou weten welk soort geheugen er in deze computer hoort zou ik het graag weten want dan bestel ik gelijk dat ook erbij.
Ik wil graag een 256mb erbij zetten, en dat zal wel wat uitmaken met de snelheid van me computer waarschijnlijk?