cd ontploft

Status
Niet open voor verdere reacties.

ik inc.

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2005
dag mensen....

ik kreeg zojuist een melding van een of ander dialertje wat ik zeerwaarschijnlijkmet een programmaatje mee heb gedownload via bearshare.

op het moment dat die dialer echt begon te *****en begon ineens mijn dvdbrander heel hard te draaien en ontplofte de cd die er in zat...

is mijn brander nu per se stuk of heeft het zin om de stukjes eruit te hengelen met alle risoco's van m alsnog slopen...???

nuja alvast bedankt en groetjes

ivo

Kan best zijn dat hij nog werkt als je alle scherven eruit hebt gehaald.
Ik zou hem even uit de behuizing halen. Je kunt hem dan open maken door een speld o.i.d. in het kleine gaatje onder de lade te steken, waarna je die met de hand naar buiten kunt trekken. De meeste scherven zul je er dan zo uit kunnen schudden.

Guus.

heb een goei firewall in zowel mijn router als op mijn pc..

maar heb het zelf geinstalleerd met het installeren van dat programma wat ik had gedownload..

ik heb nu bij mijn verbindingen naast mijn lan ook echt een inbelverbinding staan...
dat ding uninstallen werkt niet, en norton antivirus herkent het niet als virus omdat het in principe gewoon een inbelverbinding is...

ff adaware proberen maar verwacht er ook niet te veel goeds van eigenlijk...

nog meer suggesties?

alvast bedankt

ivo

het zou kunnen dat ie nog wel werkt die dvd speler, maar ik verwacht het niet. Ik heb ook eens gehad dat er een cd ontplofte in m ncd speler. en toen kon ik de speler ook weggooien.

Ik heb een keer eerder meegemaakt, dat een CD die in een speler zat, in 1000 stukjes eruit kwam.

Speler was nadien stuk.

geen veelbelovend vooruitzicht dus

das ***...

nuja we merken het wel, ff hengelen zo, eerst kijken of dat virus of dialerding ofzo eraf te halen is...

Ook een keer meegemaakt, en de speler deed het na de tijd wel.
Misschien heb je geluk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan