Hallo, ik heb een probleem(pje), zoals de titel al vermeldt.
Ik heb pas een Samsung writer gekocht en geinstalleerd als slave (naast mijn CD-Rom als master).
Beide apparaten werkten goed (lezen) en werden herkend door de verkenner.
Maar na installatie van het progr. Pinnacle kreeg ik problemen. De writer wordt wel herkend door verkenner, maar de ROM niet meer! (reageert ook niet, als er een cd ingevoerd wordt).
Ook in MSInfo krijg ik de melding "geen cd in station" terwijl die er wel in zit.
Onder DOS wordt het ROM-station wel herkend en ingelezen.
Op pinnacle.custhelp.com wordt over dit probleem ook geschreven, en verwezen naar de Microsoft/support, maar daar wordt alleen vermeldt, dat dit in XP voorkomt en naar een register verwezen.
Hier heb ik echter niets aan, want mijn besturingssysteem is Windows 98SE.
Herkent iemand dit probleem en weet de oplossing?
Ik hoop van wel, want ik zit momenteel "vast".
Vol goede hoop wacht ik af!
Groetjes van vutter.
Ik heb pas een Samsung writer gekocht en geinstalleerd als slave (naast mijn CD-Rom als master).
Beide apparaten werkten goed (lezen) en werden herkend door de verkenner.
Maar na installatie van het progr. Pinnacle kreeg ik problemen. De writer wordt wel herkend door verkenner, maar de ROM niet meer! (reageert ook niet, als er een cd ingevoerd wordt).
Ook in MSInfo krijg ik de melding "geen cd in station" terwijl die er wel in zit.
Onder DOS wordt het ROM-station wel herkend en ingelezen.
Op pinnacle.custhelp.com wordt over dit probleem ook geschreven, en verwezen naar de Microsoft/support, maar daar wordt alleen vermeldt, dat dit in XP voorkomt en naar een register verwezen.
Hier heb ik echter niets aan, want mijn besturingssysteem is Windows 98SE.
Herkent iemand dit probleem en weet de oplossing?
Ik hoop van wel, want ik zit momenteel "vast".
Vol goede hoop wacht ik af!
Groetjes van vutter.