Windows XP pro met patch 1 & 2
O.a. t.a.v .....Bandit123
Geachte helper,
Op 20.01.05, vraag gesteld met onderwerp "Werkbalk".
Op 21.01.05, vraag opgelost d.m.v. jouw instructies.
Helaas treed dit probleem weer op:
de snelstart pictogrammen op linkerzijde van de taakbalk zijn weer verdwenen en wat ik (amateur) ook probeer ze komen er NIET terug en ik had ze daar zo graag.
Wat heb ik o.a. gedaan:
Klik op muis rechterzijde op de taakbalk
er verschijnt een venster(1) met o.a. het onderwerp "werkbalken", hierin o.a. "snelstarten".
Klik ik hierop, komt een venster(2) met de tekst "kan werkbalk niet maken".
Vervolgens:
Onderaan in venster(1) staat ook het onderwerp "eigenschappen". Hierop geklikt komt
het venster(3):
"Eigenschappen van taakbalk en menu start".
In het onderwerp: "Snel starten weergeven"
Hier ontbreekt een vinkje.
Vinkje geplaatst en op "toepassen" geklikt.
Probeer weer een pictogram te trekken naar de linkerzijde van de taakbalk, geen succes en er gebeurt verder niets.
Herhaal ik de handeling is het geplaatste vinkje telkens weer verdwenen, ook als ik geheel opnieuw opstart.
Het "toepassen" heeft dus geen effect.
Ik dacht, ik moet zelf eens proberen de oplossing te vinden, veel geprobeerd en gelezen in "help en ondersteunung", geen succes. D.m.v. herstel gaat het ook niet meer.
Had eerst 4.5.05 datum gekozen, er veranderde niets.
Al die hersteldatums van voor die tijd, daarheen kan niet meer hersteld worden.
De PC functioneert verder gewoon "denk ik" , ondervind geen problemen, alleen erg onhandig is het dat ze daar niet meerstaan.
Sorry, een lang verhaal, dit omdat eenvoudig SLEPEN niet gaat.
B.v.d. voor een evt. advies.
M.v.g.
Ko
O.a. t.a.v .....Bandit123
Geachte helper,
Op 20.01.05, vraag gesteld met onderwerp "Werkbalk".
Op 21.01.05, vraag opgelost d.m.v. jouw instructies.
Helaas treed dit probleem weer op:
de snelstart pictogrammen op linkerzijde van de taakbalk zijn weer verdwenen en wat ik (amateur) ook probeer ze komen er NIET terug en ik had ze daar zo graag.
Wat heb ik o.a. gedaan:
Klik op muis rechterzijde op de taakbalk
er verschijnt een venster(1) met o.a. het onderwerp "werkbalken", hierin o.a. "snelstarten".
Klik ik hierop, komt een venster(2) met de tekst "kan werkbalk niet maken".
Vervolgens:
Onderaan in venster(1) staat ook het onderwerp "eigenschappen". Hierop geklikt komt
het venster(3):
"Eigenschappen van taakbalk en menu start".
In het onderwerp: "Snel starten weergeven"
Hier ontbreekt een vinkje.
Vinkje geplaatst en op "toepassen" geklikt.
Probeer weer een pictogram te trekken naar de linkerzijde van de taakbalk, geen succes en er gebeurt verder niets.
Herhaal ik de handeling is het geplaatste vinkje telkens weer verdwenen, ook als ik geheel opnieuw opstart.
Het "toepassen" heeft dus geen effect.
Ik dacht, ik moet zelf eens proberen de oplossing te vinden, veel geprobeerd en gelezen in "help en ondersteunung", geen succes. D.m.v. herstel gaat het ook niet meer.
Had eerst 4.5.05 datum gekozen, er veranderde niets.
Al die hersteldatums van voor die tijd, daarheen kan niet meer hersteld worden.
De PC functioneert verder gewoon "denk ik" , ondervind geen problemen, alleen erg onhandig is het dat ze daar niet meerstaan.
Sorry, een lang verhaal, dit omdat eenvoudig SLEPEN niet gaat.
B.v.d. voor een evt. advies.
M.v.g.
Ko