progr. gezocht om met pc sms te versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amorlaura

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Is er een programma (tje) waarmee ik van uit mijn pc kan msm'men naar een mobiele telefoon ?

oh, nouja, volgende keer even opletten wat je schrijft, want dit lijkt meer op mms dan sms. En er zijn sites die gratis sms'jes kunnen sturen. Maar meestal zit er een beperking aan van 1 per dag ofzo. En er zit altijd reclame bij.

Ik heb de titel even aangepast.

Bedankt Rimsic ik heb van download.com een progje gehaald "My smscity" en het werkt perfect.Simpel te installeren en te gebruiken

Nogmaals dank

@Amorlaura

NIET DOEN!!!!!

My Smscity is spyware, adware, malware of wat dan ook. Zodra je het installeerd en je verwijderd het, blijft het zichzelf her-instaleren. Tot heden heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om er vanaf te komen.

De download ge-encrypt met Crytext en secure weggegooid, Microsoft Antispyware laten draaien, AVG-Antivirus, maar toch blijft MY Smscity zichzelf instaleren na een herstart.

NIET DOEN DUS!!!!!!

Het bestand MYSMSCITY.EXE-01C18967.pf ( C:windows\prefech\ ) is ook op geen enkele manier te verwijderen.

AFGERADEN IN 'T KWADRAAT!! (tenzij je een oplossing hebt natuurlijk)

Bedankt voor de tip maar hij staat er al op.
Kan je het bestand niet verwijderen in de veilige modus?
dat lukt meestal wel
Of in je register even spitten

suc6

My SMSCity werkt perfect en goedkoop Ik verstuur heel goedkoop SMS jes naar spanje voor 15 credits en je hebt 1000 credits voor € 7.50. Ik vind het een geweldig programma.

Re: @Amorlaura

Geplaatst door Amorlaura
Bedankt Rimsic ik heb van download.com een progje gehaald "My smscity" en het werkt perfect.Simpel te installeren en te gebruiken

Geplaatst door Confictius
NIET DOEN!!!!!

My Smscity is spyware, adware, malware of wat dan ook. Zodra je het installeerd en je verwijderd het, blijft het zichzelf her-instaleren. Tot heden heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om er vanaf te komen.

De download ge-encrypt met Crytext en secure weggegooid, Microsoft Antispyware laten draaien, AVG-Antivirus, maar toch blijft MY Smscity zichzelf instaleren na een herstart.

NIET DOEN DUS!!!!!!

Het bestand MYSMSCITY.EXE-01C18967.pf ( C:windows\prefech\ ) is ook op geen enkele manier te verwijderen.

AFGERADEN IN 'T KWADRAAT!! (tenzij je een oplossing hebt natuurlijk)

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=210578&highlight=download.com

De "schade" tot nu toe;

MySmscity blijft proberen zichzelf te instaleren. Alles wat ik via Start>Zoeken>Bestanden en mappen kan verwijderen is verwijdert.

Handmatig alles in het register verwijdert wat er te verwijderen valt.

De nodige software erop losgelaten en in normale en veilige modus laten draaien;

Hitman Pro
MS AntiSpyware
AVG antivirus
Housecall online antivirus
Norton Cleansweep
MS Regclean

Dit alles heeft geen resultaat gehad. Vervolgens met Norton Ghost een image gemaakt van mn C: schijf en een schone, kant en klare Ghost-image teruggezet op C:. Hiermee zijn de problemen opgelost.

MySmscity werkt waarschijnlijk perfect, maar zodra je het eenmaal geinstaleert hebt kom je er niet meer van af, de vraag is: is dat het waard?

Het hiervoor genoemde voorbeeld van 15 credits per sms, 1000 cr voor €7.50 betekend €0.11 per sms.

Nogmaals; is dat het waard?

Laatst bewerkt:
Net het progje geinstalleerd, en via software verwijderd, geen enkel probleem.
Installeer het eens opnieuw en verwijder het via configuratiescherm > software, waarschijnlijk is er iets misgegaan met de uninstaller.

Het progje kwam bij mij niet eens voor in de lijst start>configuratiescherm > software. Als je gelijk hebt ben ik er natuurlijk doodziek van (maar gelukkig hebben we de image nog).

Geplaatst door Confictius
Het progje kwam bij mij niet eens voor in de lijst start>configuratiescherm > software.

Vandaar ff opnieuw installeren, is gewoon een klein foutje tijdens de installatie geweest.

@Jozo

De soep wordt niet zo zout gegeten als hij wordt opgediend.

Het progje opnieuw gedowned en de pc gegeven waarom hij bleef vragen.

Ik zeg het liever niet, maar vooruit dan maar, omdat het een korte werkweek is; JE HEBT GELIJK, PROBLEEM OPGELOST!

Oke bedankt voor je reactie Ik vind het al een super programmaatje.
Ik ben n.l. niet zo handig met sms per telefoon en vind dit een hele goeie optie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan