Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het niet mms? En dat kan volgens mij niet omdat het normaal geld kost, (ik weet dat het met sms wel kan). Maar als het wel kon stond het vast wel op www.startpagina.nlmsm'men
Geplaatst door Amorlaura
Bedankt Rimsic ik heb van download.com een progje gehaald "My smscity" en het werkt perfect.Simpel te installeren en te gebruiken
Geplaatst door Confictius
NIET DOEN!!!!!
My Smscity is spyware, adware, malware of wat dan ook. Zodra je het installeerd en je verwijderd het, blijft het zichzelf her-instaleren. Tot heden heb ik nog geen mogelijkheid gevonden om er vanaf te komen.
De download ge-encrypt met Crytext en secure weggegooid, Microsoft Antispyware laten draaien, AVG-Antivirus, maar toch blijft MY Smscity zichzelf instaleren na een herstart.
NIET DOEN DUS!!!!!!
Het bestand MYSMSCITY.EXE-01C18967.pf ( C:windows\prefech\ ) is ook op geen enkele manier te verwijderen.
AFGERADEN IN 'T KWADRAAT!! (tenzij je een oplossing hebt natuurlijk)
Geplaatst door Confictius
Het progje kwam bij mij niet eens voor in de lijst start>configuratiescherm > software.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.