diverse foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

alsoesteban

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Drie maanden geleden is alles opnieuw geinst. geworden omdat pc vastliep!
Nu sinds vorige week krijg ik opnieuw dezelfde symptomen? Pc reageert niet meer als ik op links klik (loopt vast), kan via outlook geen links aanklikken, sommige software opent hij niet, bij opstart krijg ik continue foutmeldingen van bestuurbronnen die niet gevonden worden en ook heb ik onlangs Paperport gedeinst. en bij opstart blijft hij pogingen ondernemen om dit terug te installeren? Maw een heel gedoe om gewoon online te geraken wat momenteel nog lukt maar naar ik vermoed binnenkort niet meer vermits er een cummulatief iets aan het gebeuren is...
Ook blijkt er nog steeds software in mijn progr. te staan die verwijderd is!
ALs ik hier nog opties heb dan weet ik ze graag. Bij voorbaat dank.

PS : taakbeheer start niet op, ook om via uitvoeren (wat hier vaak gesugereerd wordt) in het systeem te geraken doet ie niet, het scherm verschijnt voor 1sec. en valt dan weg)

Awel, Belgische pc broerder, ik zie dat je met XP werkt en die ellende ken ik. Er zijn in het verleden al meer XP prikkelen in dit forum verschenen. Mijn ervaring met XP is dat bij opnieuw install. van XP heel veel instellingen en andere zooi gewoon blijven staan. Wat bij mij altijd hielp was: formateren, win 98 te install. en daarna XP er opnieuw overheen zetten. Voorzover ik kan nagaan overschijft 98 alle oude bestanden en oude problemen zijn voorgoed verdwenen....

halo daar

dat is allemaal mooi maar ik heb geen versie win98!!
+ dat (zie ook ander bericht) ik eigenlijk aan het werk ben en nu blijkt dat ik in Word ook niet meer weg kan, aaaahhh!!!!!

Uhh volgensmij is het niet zo'n goed plan om win98 er op te zetten en daarna xp!
Heb je de schijf eerst geformatteerd?
Anders moiet je dat doen .
Dat kan onder de instalatiue of in msndos..
Suc6:thumb:

Goedemorgen !
Helemaal met rhcp eens:
Eerst formatteren en dan XP installeren. !
Als je het in DOS wilt doen kun je de opstartfloppy van Win 98 gebruiken of even een floppy downloaden van www.bootdisk.com.
Succes,
Harry.

Aloestaban, ik kreeg niet de kans om op jouw Aloestaban's vraag bericht te reageren omdat je linkt naar deze werd hij gesloten ik zie niet direct de overeenkomst met deze berichten maar ik heb mogelijk wel een antwoord op jouw vraag'.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt inicio.exe , ypager ,apvxdwin.exe , het lijkt mij iets van een virusscanner (Panda anti-virus) heb je deze op je computer staan of misschien verwijderd ?

ik heb inderdaad panda gehad en eraf gegooid, blijkt echter dat die in mijn startmenu nog steeds terug te vinden is? Heeft dit dan ook effect op mijn WOrd en andere programma's?

ik merk op dat de links naar de foutmeldingen dus vragen om iets te downloaden, maar dat kan ik niet meer want bij downloaden loopt ie vast..

Geplaatst door alsoesteban
ik heb inderdaad panda gehad en eraf gegooid, blijkt echter dat die in mijn startmenu nog steeds terug te vinden is?
Hoe heb je deze verwijderd dan?
Toch wel op de goede manier dmv het startmenu --> het programma verwijderen, of via configuratiescherm--> software.
Probeer anders eens Panda opnieuw te installeren en dan weer te deïnstalleren.

Voor de geinteresseerden : ik heb blijkbaar mijn probleem zelf kunnen oplossen zonder te formateren etc...ik ben via de veilige modus (F8 indrukken bij opstarten) en via uitvoeren, msconfig, ok
in een hulpprogramma voor systeemconfiguratie geraakt en daar kan je heel eenvoudig uit of aanvinken wat bij opstart en tijdens niet of wel moet werken!!
Mijn pc start nu op zoals hij 2 jaar geleden uit de doos kwam en alles lijkt terug te werken...daarbij komt het dat ik nu aan 4,5mb aan het surfen ben????
Ik ben een tevreden man. Hoop andere van dienst te kunnen zijn met deze tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan