Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zijn er echt wel, maar IK vermoed dat de verkeerde driver geladen wordt.Geplaatst door Rimsic
Nu vermoet ik dat de drivers er dus niet zijn.
Ik weet niet welke opstartdiskette je dan gebruikt, maar op de diskette die ik noem in die handleiding staat dat bestand wel.Geplaatst door Rimsic
ik heb helemaal geen config.sys er op staan![]()
Bedankt, Crash, maar dat heeft in dit geval geen zin. Het config.sys bestand op de opstartdiskette die ik bedoel is zo gemaakt dat er een bepaalde driver van die diskette wordt geladen.Geplaatst door crash
Ik heb het bestand CONFIG.sys als zip bijgevoegd. Deze komt van een Win98(se) opstartfloppy.
Die procedure werkt perfect, maar de problemen die men ermee heeft ontstaan door gebruik van andere opstartdiskettes of het domweg verkeerd uitvoeren van de instructies.
Dit vreemde verschijnsel heb ik al eerder gehoord, maar ik heb nog steeds geen idee waardoor dit komt. (Is het toevallig een Packard Bell computer met een voorgeïnstalleerd besturingssysteem?)Geplaatst door Rimsic
Maar toen ik hem kreeg van crash, wou ik hem dus op mij A schijfje zetten, toen zei hij dat hij al bestond. Maar toch zie ik hem niet, en met verborgen bestanden aan zie ik hem ook niet. Zie bijlage
Edit
En zelfs met zoeken vind hij hem niet
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.