stukjes audio knippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Klaasdevries

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
Berichten
42
ik wil uit een interview op CD 'stukjes' gebruiken om op een website te plaatsen. Is er een programma wat ik kan gebruiken ?
Het interview is lang en saai en vreet diskspace, sommige kleine stukjes zijn bruikbaar, maar daar moet ik een apart .wma bestand van maken (op een of andere manier). Vroeger met een bandrecorder deed je dat met schaar en plakband...
 
Goede tip

Hallo Poeki,
Het is gelukt. Er staat een geluidsfragment op mijn website. Nu moet ik alleen nog zien dat hij netjes op dezelfde pagina opent. Nu staat hij als hyperlink en opent in een nieuw venster. Ik had liever dat hij in hetzelfde venster en op dezelfde pagina opende (omdat het geluid is en dus visueel niets toevoegd: een nieuwe pagina openen is ongewenst). Wellicht is een een alternatief voor de gebruikte hyperlink ?
Kijk bij:
klik op: svitjold.mp3
Wellicht hoort deze vraag in een andere rubriek thuis. Ik had elders ook al een vraag geplaatst, maar krijg daar geen antwoord. Alvast bedankt voor een reaktie.
groet,
Klaas
 
Re: Goede tip

Geplaatst door Klaasdevries
Wellicht hoort deze vraag in een andere rubriek thuis. Ik had elders ook al een vraag geplaatst, maar krijg daar geen antwoord. Alvast bedankt voor een reaktie.
groet,
Klaas

Ja inderdaad.


http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&postid=1396701#post1396701

Dat was je vraag en als je geen antwoord krijgt kan je daar nog eens wat zeggen zodat je vraag weer bovenaan staat. Maar niet op een andere plaats nog een keer stellen. Dat heet crossposten en dat mag niet.

Dus graag in je andere post verder :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan