spellen stotteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyhaha

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2005
Berichten
7
mijn spellen stotteren.
mijn systeem is
intel p 4 2,66
hardeschijf is 60 gig
512 mb ddr
asrock 775i65gv
voeding is 550watt
videokaart xfx 6600gt van nvidia

ik heb de 71.89driver al gedownload.
ook windows servespack 2 er al opstaand.

volgens mij onderstuend mijn moederbord hypertreat niet , maar wel extram grafics wel maar heb die niet gedownload omdat ik al die gewone videokaart heb geinstaleert.
kunt u mij helpen hoor ik het graag.

mvg
:confused:
 
ja dat klopt maar ik kon niet meer antworden dus ik moest het op een andere manier doen en dit was het enige wat lukte.
ik weet dat het officeel niet mag maar ik kon niet anders maar weet jij misschien wat ik kan doen of misschien nog nodig heb??????

mvg
 
Kon niet meer antwoorden huh beetje raar.:rolleyes:. Trouwens hier heeft hij het WEL over een voeding van 550 Watt;)
 
ten eerst ben ik en haar en gèèn hem.
en inplaats dat ik voeding had gezet had ik perongeluk koeling neer gezet.
maar ik wil nu gaag weten of jullie een oplossing hebben want zo kom iik niet verder.
en ja ik kon niet meer antworen weet ook niet hoe ik dat voor me kaar heb gekregen.

mvg
 
dat ben ik ook zeker ben al 6 manden bezig om dat ding naar behoren te laten werken en hij doet nog niet wat ik wil dat die doet voor die prijs
:mad:
 
die had ik al gevonden en heb ik allemaal al gedaan en het blijft het zelfde kan het niet aan moederbord liggen????
 
Ik lees op internet dat dit moederbord niet geweldig presteert:
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=70&num=5

Moet je even onder het kopje Conclusion kijken.

Several troubling aspects arose while testing this motherboard. Some of the factors included – ASRock's AGI port, i865GV chipset implementation, lack of overclocking options, and poor performance. Due to the combinations of all these problems we discovered, its hard to believe one could actually build a decent to high end system using this motherboard simply because the poor graphics performance, and using technology that really wasn't meant for Socket T processors but rather Socket 478.
 
wat moet ik voormoederbord dan hebben en wat zal dat ongeveer gaan kosten????

mvg
 
Zoiets als een Asus MB P4P800 SE is wel een leuke optie. Kost €100 bij Norrod.

Review:
http://www.ocworkbench.com/2003/asus/p4p800se/p4p800se-1.htm

Conclusion
Overall, the ASUS P4P800S-E is an innovative and quite a good overclocking board for those who loves to overclock it to extremes. With a mere difference in performance compared to the dual channel boards. This board is definitely a cheaper and stable board to consider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan