VdBrouwert
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 sep 2004
- Berichten
- 69
Hi,
In Access heb ik een module gebouwd om rapporten automatisch uit te sturen. In totaal zijn het er 64 met de volgende code;
' [name1]
DoCmd.SendObject acQuery, "[name1]", "MicrosoftExcel(*.xls)", "[name1]@[company].com", "", "", " Transactions Exceptions ", "pls find attached the transaction with the details", False, ""
' [name2]
DoCmd.SendObject acQuery, "[name2]", "MicrosoftExcel(*.xls)", "[name2]@[company].com", "", "", "Transactions ", "pls find attached the
transaction with the details", False, ""
' [name3]
etc
etc
Als ik deze module run, vraagt Access bij elk rapport dat hij via de mail uit wilt sturen of ik dat toe wil laten (Outlook vraagt het eigenlijk); wat moet ik hem vertellen om dit automatisch te laten doen of in ieder geval die melding maar 1x te krijgen?
Alvast bedankt!
In Access heb ik een module gebouwd om rapporten automatisch uit te sturen. In totaal zijn het er 64 met de volgende code;
' [name1]
DoCmd.SendObject acQuery, "[name1]", "MicrosoftExcel(*.xls)", "[name1]@[company].com", "", "", " Transactions Exceptions ", "pls find attached the transaction with the details", False, ""
' [name2]
DoCmd.SendObject acQuery, "[name2]", "MicrosoftExcel(*.xls)", "[name2]@[company].com", "", "", "Transactions ", "pls find attached the
transaction with the details", False, ""
' [name3]
etc
etc
Als ik deze module run, vraagt Access bij elk rapport dat hij via de mail uit wilt sturen of ik dat toe wil laten (Outlook vraagt het eigenlijk); wat moet ik hem vertellen om dit automatisch te laten doen of in ieder geval die melding maar 1x te krijgen?
Alvast bedankt!