wolfenstein werk niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hallo lui,

Ik heb het gouwe ouwe RTCW weer eens geinstalleerd op mijn p.c. maar krijg bij het opstarten de volgende fout:

Wolfensteinfout.jpg

Ik kan mij herinneren dit ooit eerder gehad te hebben, ben alleen de oplossing hiervoor vergeten.

Ik heb een Nvidia 6600 GT videokaart met 128 Mb geheugen en de nieuwste driver, dus daar kan 't niet aan liggen denk ik.

wie helpt?? , b.v.d.

HAMMAR

Open_GL is een driver die je videokaart nodig heeft. Even van www.nvidia.com nieuwe drivers downloaden en dan doetie het weer.

Yo,

bedankt voor 't antwoord, maar ik heb de nieuwste nvidia drivers draaien hier. Spellen als mohaa, mohpa en CoD draaien hier probleemloos. Dat zou toch niet kunnen zonder OpenGl drivers??

HAMMAR

inderdaad :). Download nou gewoon even de nieuwste drivers. Dan ben je van je probleem af.

zeg lui,

Dit is een beetje een welles-nietus discussie aan 't worden. Ik heb nu toch al twee keer verteld dat ik de nieuwste driver HEB draaien, ok??

Als woorden niet genoeg zeggen:

driver.jpg

als iemand nog een echt goeie suggestie heeft, graag. anders bedankt voor jullie moeite, maar hier heb ik echt niets aan.

HAMMAR

Geplaatst door HAMMAR
zeg lui,

Dit is een beetje een welles-nietus discussie aan 't worden. Ik heb nu toch al twee keer verteld dat ik de nieuwste driver HEB draaien, ok??
als iemand nog een echt goeie suggestie heeft, graag. anders bedankt voor jullie moeite, maar hier heb ik echt niets aan.

HAMMAR
Wat jij wil jonge.. maar deze drivers zijn toch echt nieuwer.

Helaas voor jou KaY, hij heeft toch echt versie 7189 al. ;)

Kom je goed door de DirectX test?
Je hebt de nieuwste versie neem ik aan?
Apparaatbeheer laat ook geen foutief geïnstalleerde apparaten zien?

Ps. Probeer je beelscherm instellingen eens te veranderen, de console geeft ook aan "fullscreen unavailable in this mode".

Laatst bewerkt:
Nee, helaas.

Nieuwe DirectX en foutloos door de test, geen foutmelding in apparaatbeheer.
Op een lagere resolutie wil hij ook niet draaien.

Op een andere pc hier waar een ATI-kaart in zit loopt hij als een speer.
Lijkt toch iets met de OpenGL driver te maken te hebben. Kan ook bij geavancerde eigenschappen voor Nvidia helemaal niets vinden over openGL.

Trouwens, bedankt voor je bijval admin_frisian!

Het spel zou het gewoon moeten doen.
Dit vond ik nog op het forum.
Verder zou ik het niet meer weten.

Geplaatst door gast0225
.........of juist wat oudere..........

Heb hetzelfde probleem gehad op de machine van de kinderen toen het spel geinstalleerd was. Een update naar een nieuwere detonator mocht niet baten, het teruggaan naar een versie of 3 a 4 daarvoor loste het probleem wel op.

Inmiddels accepteert de game wel weer de nieuwere detonators. Mocht een nieuwere dus geen soelaas bieden, dan kun je eens een wat oudere proberen.

Trouwens, hoe je terug moet gaan naar een oudere versie zou ik ook zo niet even weten.

Hmmm, het werkt inmiddels.

Via start-programma's kan je het spel ook in een safe mode opstarten. Als je dat je video instellingen aanpast (of net als ik te hoog zet) klapt hij er onmiddelijk uit met dezelfde foutmelding.

Zet je de scherminstellingen terug via eigenschappen voor beeldscherm en start je het spel op, lukt 't vreemdgenoeg niet!

tot zover, bedankt.

HAMMAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan