Add-in voor Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Tibor heeft hier ooit een link naar een progje geplaatst, add-in voor Outlook. Hiermee kun je de blokkering van bijlagen opheffen. Na het opnieuw inrichten van mijn computer is dit progje verdwenen. Ik kan het nergens meer vinden. Maar ook niet op het forum. Heeft iemand een link voor me?

Kan het op het www niet zo snel meer vinden maar heb een .vbs filetje bijgevoegd als rar

Bijlagen

kunnen jullie hier ook even uitleggen hoe je dat dan doet?
Ik heb dt rar bestand uitgepakt en heb nu op mijn bureaublad indedaad dat vbs bestand. Maar wat dan? Als ik er op dubbelklik krijg ik een kleinvenstertje waar ik niks mee kan...

Hoi,

Sorry M. maar wat was nou de oplossing?!
Je geeft aan dat het probleem is opgelost, maar niet hóe dat probleem is opgelost.
En dat is niet de doelstelling van dit forum ....... dácht ik!

Daar gaat het niet om Blacksheep.
Als je genoemd wordt als 'Mega Senior' en 'verenigingslid' dan reageer je correct ......

En dat is wat er zo af en toe aan dit forum ontbreekt ..... !!!

.... en blijkt het tóch weer een soort 'vriendenclubje', dat zich afvraagt hoe het nou komt dat er zo weinig mensen komen opdagen op een landelijke HELPMIJ-dag!

Laatst bewerkt:
Lieve Help! Er wordt een bijlage geupload, die wordt door mij gedownload. Ik installeer het programma en mijn probleem is opgelost. Wat moet ik nog meer. Vertellen hoe je de bijlage download? Hoe je die installeert? Sorry, maar dan geef ik ook een site waar je nog meer kunt downloaden en ik neem aan dat wanneer je de nederlandse taal beheerst, je de uitleg niet alleen snapt, maar ook kunt volgen. Heel simpel. Download het programma en installeer het!!

En wat dit nu weer te maken heeft met een vriendenclub daar begrijp ik niets van, want als er dan al een vriendenclub zou zijn, dan maak ik daar geen deel van uit!

Geplaatst door Vecom
Daar gaat het niet om Blacksheep.
Als je genoemd wordt als 'Mega Senior' en 'verenigingslid' dan reageer je correct ......

En dat is wat er zo af en toe aan dit forum ontbreekt ..... !!!

.... en blijkt het tóch weer een soort 'vriendenclubje', dat zich afvraagt hoe het nou komt dat er zo weinig mensen komen opdagen op een landelijke HELPMIJ-dag!
Ik snap nu echt niet waar jij nou op doelt.:confused:

Geplaatst door Vecom
Hoi,

Je geeft aan dat het probleem is opgelost, maar niet hóe dat probleem is opgelost.

en

Ik vind de toon van dit topic bepaald onvriendelijk over komen, ik begrijp ècht niet waar dat voor nodig is...

Even reagerend op Teun: waar zou ik gezegd hebben dat mijn probleem opgelost is???
En waar ik dan niet "correct" in ben geweest, Teun, is me geheel onduidelijk!

@Blacksheep: ik krijg bij dubbelklikken op het uitegepakte bestand een klein venster met de tekst:

No attachments currently allowed.
Add your desired file extensions. Extensions must be separated bij a semi-colon.
Example: exe; vbs; com; zip; msi;

En ik weet dan niet wat ik moet doen, dus dat is mijn vraag. Helaas kan ik dat met mijn kennis van het Engels niet zelf redden...

Als iemand me dan wel even wil zeggen wat ik in dat venstertje moet doen, ben ik weer geholpen. Dank alvast.
En zó zie ik helpmij, niet als een gesloten vriendenclubje, maar als een plek waar iemand als ik, die vanwege gebrekkig Engels vaak ergens niet uitkomt, geduldig en vriendelijk wordt geholpen...!:thumb:

Je kunt in dat venster de extensies zetten gevolgt door een ; en daarna zal outlook die extensies doorlaten

Marianne,

Ga even naar deze link: http://www.mrhtech.com/Downloads/default.asp

Download dat bestand en installeer het. je kunt dan zelf bepalen welke extensies jij wilt laten openen. Dan zijn je problemen opgelost. Dus de eerste oplossing van Mario even laten voor wat het is. Wanneer je Outlook-Add in hebt gedownload, kun je iedere bijlage openen die meegezonden wordt. Lukt het helemaal niet, geef me dan even een pb met je e-mailadres, dan zal ik programmaatje oversturen.

Edit: Sorry Mario, je was me voor met antwoorden. Beide oplossingen moeten werken.

Geplaatst door Vecom
Hoi,

Als je je eens rustig houd en kijkt wie de vraag gesteld heeft weet je dat M zoals jij haar noemt niet de topicstarter is en zeker de vraag niet op opgelost kan zetten. Dus eerst denken en dan wat neerzetten!

Ik heb het gedaan voor exe en zip en rar. De andere ken ik niet maar lijkt me voor mij niet nodig ook.

Dank je wel Mario en Blacksheep!

Laatst bewerkt:
Geplaatst door marianneke
kunnen jullie hier ook even uitleggen hoe je dat dan doet?
Ik heb dt rar bestand uitgepakt en heb nu op mijn bureaublad indedaad dat vbs bestand. Maar wat dan? Als ik er op dubbelklik krijg ik een kleinvenstertje waar ik niks mee kan...

Hier zit dus het probleem:

Jij vraagt om uitleg hoe je het - uitgepakte - bestand verwerkt in Outlook.

De topic wordt vervolgens aangevinkt als 'opgelost', maar de vraag van jou is nog niet beantwoord.
Ik zou dus inderdaad het antwoord op jou vraag dan ook wel willen weten.
Niet alleen voor mij, maar voor iedereen die gebruikt maakt van 'helpmij' wél zo handig .....
.... en daar is dit forum toch voor?

Hier zit dus het probleem:

In mijn optiek was er dus geen probleem. Ik ben degene die een vraag stelt, Mario geeft het antwoord, mijn probleem is opgelost en ik geef dat aan door "opgelost"aan te vinken. Het is dus "mijn"vraag en het is "mijn"oplossing. Daarna komt Marianneke met een vervolg vraag over hetzelfde thema. Daar gaan Mario en ik op in. Als je dan goed leest, en doet wat er aangegeven wordt, is er geen probleem meer, maar dan moet het antwoord voor iedereen te begrijpen zijn. Wat ik dus niet begrijp is de redelijk agressieve houding naar mij toe. Ik was namelijk klaar met deze thread. Daarna voelde ik me geroepen om Marianneke te helpen en in jouw eerste reactie lees ik geen vraag, wel ongenuanceerde kritiek op iets waarvan ik niet de indruk krijg/kreeg dat jij met dezelfde vraag zat. Was dat wel het geval geweest, dan zou het beter en vriendelijker geweest zijn, wanneer je dat aangegeven had. Ik zit op dit soort aanvallen ook niet echt te wachten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan