en hier is de foutmelding
Voordat je hieronder de foutmelding leest, zal ik eerst even zeggen hoe het probleem zich voordeedm,
Ik had een usb-stick gekocht, hierbij zat een cd bij met de betreffende software en drivers. Nu moets ik een keer dit van mijn computer afgooien, maar toen ik opnieuw de software van de cd wilde installeren pakte die de cd niet ( op 1 of andere manier zag die niet dat er een cd inzat) nu kon ik wel van internet de betreffende software van bluesoleil downloaden bij
http://www.csrsupport.com/document.php?did=1350
Hier heb ik me ingelogd en de betreffende software geinstalleerd. Nu werkte dit gewoon goed, maar zodra ik een bluetooth-service serial poort aanzet, gooid ie de computer uit en krijg ik dus deze foutmelding
Tevens als ik via pc suite van nokia iets wil overzenden ziet ie mijn telefoon niet, dus er zal echt iets mis zijn ergens, maar ik snap er niets van
FOUTMELDING VOORDAT JE COMPUTER MOET UITSCHAKELEN: ( JE KAN NU OOK NIETS MEER DOEN)
Er is een probleem gevonden windows is afgesloten om schade te voorkomen.
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste volgende stappen uitvoeren:
Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier of er nieuwe windows update zijn die u nodig hebt.
Als het probleem zich blijft voordoen dient u alle nieuwe hardeware en software te verwijderen of uitschakelen. Schakel bios geheugenopties zoals caching of het maken van een schaduw kopie uit.
Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op f8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.
Technische informatie (mogelijk in het engels)
*** STOP: 0X0000000A (0X0000F883, 0X00000002, 0X00000001, 0x80700A8E)
Bezig met starten van de fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact met de systeembeheerder of de afdeling technische ondersteuning op voor hulp