RCT3 Start niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
:( RollerCoaster Tycoon 3, ik heb een patch geinstalleerd, en nu doet hij het niet meer:( (RCT3). Als ik de patch geinstalleerd had, deed hij wel het voorstukje (ATI logo, RCT Logo, ©-rights, etc.) maar toen het menu moest komen, viel hij uit, en kwam ik weer op mijn bureaublad! Toen heb ik RCT3 verwijderd, en opnieuw geinstalleerd,:( opgestart (ATI logo, RCT Logo, ©-rights) maar toen het menu moest komen, :(bleef het scherm:( zwart, en liep de computer helemaal vast. Weer die patch:( geinstalleerd, maar weer :( hetzelfde verhaal, hij viel uit. Wat moet ik doen??? :(

het zou kunnen dat je geen goeie driver heb. ff de nieuwste installeren.

Het kan ook een verkeerde patch wezen die niet goed doet.

Ik heb zelf ook wel eens met games als het spel een iso is dat ik niet eens een crack of patch nodig heb.

Sorry ik ben niet helemaal duidelijk geweest:
1. hij heeft het wel gedaan

en opeens doet hij het niet meer???

of zonder de patch doet hij het wel. en met de patch niet

eerst deed hij het wel, (zonder patch)
daarna niet, (met patch),
toen ik opnieuw geinstalleerd had, deed hij het ook niet, (zonder patch)
toen heb ik de patch weeer geinstalleerd, toen deed hij het ook niet.

Ik denk dat ik systeemherstel ga gebruiken, en Atari mailen (wat is het adres, volgensmij: nl.support@atari.com, kan iemand dat ff chekken).

Groet, Joren STATUS: niet blij:( :( :(

P.S. Systeemherstel verandert toch alleen Instellingen, hij verwijdert toch geen documenten, mailtjes, etc. die binnengekomen zijn NA het Herstelpunt waar je naar toe gaat?

Ik ken iemand di ehet ook heeft gehad hij geeft een fout melding van de geluids kaart maar daar is niets mis mee

nee hij geeft geen foutmelding, maar zou ik dan Systeemherstel doen? Antwoord aub even op de vraag hierboven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan