Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door DENNIS90
Geen dank en jij ook een fijn weekend toegewenst.
Dennis.
PS. Hoop, dat ik nu niet off-topic ga, maar vind de 2 bovenstaande slagzinnen mooi.
1) Moet toch wel even aan Jan Timman denken. Had hij maar bij een vroegere gehouden schaakwedstrijd niet om een remise voorgesteld, want sinds de komst van (bijvoorbeeld Deep thougt van IBM) zeer krachtige schaakcomputers kwam men er achter dat hij die partij makkelijk had kunnen winnen i.p.v. een remise te behalen.
2) Perl heeft zeker de power.
(ik doe alleen tegenwoordig niets meer met Perl)
Geplaatst door DENNIS90
Perl heeft zeker de power.
(ik doe alleen tegenwoordig niets meer met Perl)
Ook.Geplaatst door XP_PC
Bedoel je niet onderstaande?
========
Hoe risky is het trouwens om een laptop open te schroeven? Nu zit niet alles met paperclips aan elkaar ( hoop ik toch :8-0: ) maar sloop je het boelje niet sneller?
Jammer, dat ik de perl programma's die ik voor mijn werk schreef hier niet mag plaatsen. PHP is trouwens veel eenvoudiger dan perl.Geplaatst door el_froggy
mja, met de komst van php is perl een beetje overbodig geworden op internet...
probleem is dat de gebruiker altijd perl op zijn pc moet staan hebben eer hij jouw programma kan draaien, wat de gebruiksvriendelijkheid ook niet ten goede komt uiteraard...
ach ja...
Geplaatst door DENNIS90
PHP is trouwens veel eenvoudiger dan perl.
Dennis.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.