Mobo Reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

el_froggy

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2005
hey
ik ben mijn oude pc terug aan het oplappen, maar nu blijkt dat ik mijn bios-password vergeten ben.. :s
hoe kan ik nu mijn mobo resetten?
in bijlage steek ik een foto van mijn mobo

gegroet

Het batterijtje even voor ruim 20 seconden eruit te nemen.

Dennis.

Je hoeft geen bijlage te plaatsen. Dat zie je gauw genoeg waar het batterijtje zich bevindt. Het is een rond geval met een diameter van ruim 1.5 cm.

Als je de bijlage toch wilt plaatsen, dan moet die bijlage niet groter dan 100KB zijn. Bij Help kun je ook zien welke extensies toegestaan zijn.

Dennis.

bedankt,
heb het batterijtje er ff uitgehaald, en alles werkt naar behoren...

prettig weekend verder

x:D

Geen dank en jij ook een fijn weekend toegewenst.

Dennis.

PS. Hoop, dat ik nu niet off-topic ga, maar vind de 2 bovenstaande slagzinnen mooi.

1) Moet toch wel even aan Jan Timman denken. Had hij maar bij een vroegere gehouden schaakwedstrijd niet om een remise voorgesteld, want sinds de komst van (bijvoorbeeld Deep thougt van IBM) zeer krachtige schaakcomputers kwam men er achter dat hij die partij makkelijk had kunnen winnen i.p.v. een remise te behalen.

2) Perl heeft zeker de power.
(ik doe alleen tegenwoordig niets meer met Perl)

Geplaatst door DENNIS90
Geen dank en jij ook een fijn weekend toegewenst.

Dennis.

PS. Hoop, dat ik nu niet off-topic ga, maar vind de 2 bovenstaande slagzinnen mooi.

1) Moet toch wel even aan Jan Timman denken. Had hij maar bij een vroegere gehouden schaakwedstrijd niet om een remise voorgesteld, want sinds de komst van (bijvoorbeeld Deep thougt van IBM) zeer krachtige schaakcomputers kwam men er achter dat hij die partij makkelijk had kunnen winnen i.p.v. een remise te behalen.

2) Perl heeft zeker de power.

Bedoel je niet onderstaande :o?

========

Hoe risky is het trouwens om een laptop open te schroeven? Nu zit niet alles met paperclips aan elkaar ( hoop ik toch :8-0: ) maar sloop je het boelje niet sneller?

Geplaatst door DENNIS90

Perl heeft zeker de power.

mja, met de komst van php is perl een beetje overbodig geworden op internet...
probleem is dat de gebruiker altijd perl op zijn pc moet staan hebben eer hij jouw programma kan draaien, wat de gebruiksvriendelijkheid ook niet ten goede komt uiteraard...
ach ja...

Geplaatst door XP_PC

Bedoel je niet onderstaande :o?

========

Hoe risky is het trouwens om een laptop open te schroeven? Nu zit niet alles met paperclips aan elkaar ( hoop ik toch :8-0: ) maar sloop je het boelje niet sneller?
Ook.

(O ja, punt1 was voor @Jozo en punt 2 voor @el_froggy bedoeld)

Dennis.

Geplaatst door el_froggy

mja, met de komst van php is perl een beetje overbodig geworden op internet...
probleem is dat de gebruiker altijd perl op zijn pc moet staan hebben eer hij jouw programma kan draaien, wat de gebruiksvriendelijkheid ook niet ten goede komt uiteraard...
ach ja...
Jammer, dat ik de perl programma's die ik voor mijn werk schreef hier niet mag plaatsen. PHP is trouwens veel eenvoudiger dan perl.

Dennis.

Geplaatst door DENNIS90
PHP is trouwens veel eenvoudiger dan perl.

Dennis.

ongetwijfeld...
hoewel het sinds php 5 is da ook niet meer zo waar...
het wordt meer en meer een programmeertaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan