Gamesquare

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
WinXP pro
Hallo helpers,
Daar ben ik weer ""eens"" met een probleem.

Ik wil het programma www.gamesquare.nl. openen.
De webpage verschijnt en daarin moet men op een spel klikken. Ik ben aangemeld, klik op het spel BRIDGE.
Er verschijnt een venster waarin normaal de op dat moment spelende spellen met hun deelnemers staan aangegeven.
Bij mij komt die notatie niet meer, wel de volgende melding:
Exception: java.lang.ClassNotFound
en
exception: java.lang.IllegalAccess.

Ik heb met dit programma enige weken gespeeld.
Recent, heb ik hier en daar wat opgeruimd en toen ging het niet meer ook niet meer naar "herstellen".

Ik heb o.a. Java opnieuw geinstalleerd en via Google gezocht.
Hier vind ik lange verhalen waar ik niet uitkom!
Kunnen jullie hier, als al voorheen zo dikwijls goede hulp aan mij verleent, nu mij wat advies geven?
How to handle this problem?
B.v. heel hartelijk dank,
Ko
Aanvulling:
Als maar verder verder zoekend via Google en het downloaden van diverse JAVA-programma's (ik weet niet precies wat het allemaal inhoud) zie ik, als ik zoeken doe, dat die bovengenoemde 2 java.lang bestanden nu in mijn computer voorkomen, zie bijlage screenshot, maar na opnieuw opstarten etc. heb ik toch nog geen succes.
Ko
Helaas, zie ik dat ik nu de screenshotbijlage niet kan toevoegen, maar neem maar aan dat ze er staan. Zo nodig kan ik het nog apart toezenden.
Ko

Helpers,
Verder zoekend, zocht ik naar JAVA op mijn laptop, waar het spel WEL funktioneert, vindt 62 bestanden. Op mijn PC vond ik 14343 bestanden, alles wat ik zo gedownload heb om het probleem op te lossen.
Intussen heel veel verwijderd om te proberen ook naar die 62 te komen. Proberen te vergelijken. Heb er nu nog 128 over. Heel wat minder maar het spel gaat nog niet.
Steeds krijg ik Exception:... etc. zie boven. Op de laptop is dat bestand ook helemaal NIET te vinden en toch werkt het daar.
Ik word stapel....., het ergert mij als ik de oplossing niet kan vinden.
Hebben jullie nog een advies, waar ik MISSCHIEN de oplossing zou KUNNEN vinden?
Nog niemand heeft mijn probleem bekeken, laat staan een oplossing geschreven!
Ik wacht ""geduldig""af.
In iedergeval bedankt vooraf voor iedere reactie!
Ko

Eerst sorry voor mijn fout, het maken van een nieuw onderwerp voor het zelfde probleem! Aldoende leert men!

Vandaag teruggekeerd van een korte vakantie en zie dat 53 mijn bericht hebben gelezen maar nog niemand had een oplossing of verdere vraag voor mij.
Ik heb inmiddels herstel doorgevoerd met het op het datablad nog eerste zwarte datum aangegeven, dat was 1 Juli. Helaas gaf dat ook geen oplossing.
Kennissen adviseerden mij het ook eens via "Sun microsystem" te proberen. Geregistreerd en gezocht!
Helaas nog te gecompliseerd voor mij. Kent een van jullie dit programma? Het moet een Java probleem zijn!
Ik wacht af, ik heb nog goede hoop dat een van jullie mij toch nog kunnen helpen!
M.v.g.
Ko

Aanvulling: 27.07.05
Vandaag, na de vele akties in de afgelopen weken, weer eens geprobeerd of gamesquare werkt.
Nee het werkt niet.
Steeds zelfde opmerking: Extensions etc...zie boven.

Met mijn laptop (WinXP pro)heb ik geen problemen en heb nogeens de JAVA bestanden vergeleken.
Laptop heeft ALLEEN :
J2SE Runtime Environment.5.0 Update 4.
Mijn PC(WinXP pro) heeft dit bestand ook maar daarbij nog : Java 2 Runtime Environment, SE v1.4.2_01.
Ik wilde deze nu verwijderen om met de instellingen van de laptop gelijk te komen.
Nu een nieuw probleem tegengekomen:
Deze laatste kan ik NIET verwijderen.
Er komt een venster met de volgende tekst (kan helaas een screenshot niet toevoegen):

SOFTWARE
Fout tijdens het toepassen van transforms.
Controleer dat de opgegeven transformpaden geldig zijn.

Dit is voor mij onbegrijpelijk wat dat betekent, laat staan het controleren van de transformpaden.

Maar... misschien is er wel een helper die weet wat dat betekent en hoe of wat ik moet doen om gelijk te komen met mijn laptop.

B.v.d.
Ko

PS.
Zojuist mijn buurman gesproken, bij hem funktioneert het programma Gamesquare prima, zoals mijn laptop,
maar.....hij heeft helemaal geen Java bestanden.
Het wordt mij steeds onduidelijker of misschien duidelijker dat ik in een verkeerde richting zoek.
Maar steeds die melding: Exception: Java.lang etc. wijst toch op een java-probleem,niet?
Wat zou het toch zijn?

Aanvulling:
IK WILDE HIER EVEN MELDEN DAT HET PROBLEEM NIET IS OPGELOST MAAR WIL DE KOMENDE DAGEN TOCH MELDEN DAT HET IS OPGELOST, we vinden toch geen oplossing.
Ko

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan