Weet iemand gratis Screen Capture software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Berichten
1.636
Ik zoek gratis screen capture software, met de mogelijkheid om een video opname te maken van een bepaald schermpje. Camstudio kon dit, maar kan niet geactiveerd worden en geen enkele demo versie werkt goed. Weet iemand nog andere goeie programma's hiervoor?
 
Oh nee voglens mij heb je gelijk, dacht dat hij gratis was maar toch niet
 
http://www.bobyte.com/AviScreen/index.asp ;)
Alleen ik maakte een opname van 10 seconden en het was al 33mb groot, wat je dus ook zal nodig hebben is een avi naar wmv-converter. (toen was ie gelukkig nog maar 260kb groot)

Het programma geeft ook de mogelijkheid om de muis te volgen, de muis te verbergen/weer te geven, eerst een stuk van het scherm te selecteren om op te nemen. Erg handig, je moet ut maar tegenkomen he:D

en ik gil het nogmaals: :love: FREEWARE :love:

James:)
 
Ahh, werkt perfect :D
Ik weet dat uncompressed AVI's nogal groot zijn :) ik codeer dat allemaal wel met Xvid, werkt prima :)
Bedankt he :thumb:
 
Geplaatst door Systemizer X100
Ik zoek gratis screen capture software, met de mogelijkheid om een video opname te maken van een bepaald schermpje. Camstudio kon dit, maar kan niet geactiveerd worden en geen enkele demo versie werkt goed. Weet iemand nog andere goeie programma's hiervoor?

Hi :).

Ik begrijp dat wat jij zoekt dus een movie maakt? (dwz, je zou een manual filmpje kunnen maken?)
 
Geplaatst door XP_PC


Hi :).

Ik begrijp dat wat jij zoekt dus een movie maakt? (dwz, je zou een manual filmpje kunnen maken?)

Jep. Wil ik graag gebruiken voor trailers van spelletjes enzo, of om te laten zien wat ik af heb. :)
 
Geplaatst door Systemizer X100


Jep. Wil ik graag gebruiken voor trailers van spelletjes enzo, of om te laten zien wat ik af heb. :)

Heel handig ja :).

Voor tut's oa :).
 
Jep ^_^

Oh, Trouwens, James, ik heb wel problemen met dat programmaatje 'AviTricks'. Als ik een video importeer krijg ik allerlei errors, allerlei acces violations enzo :confused:
 
Ik niet:D :p

Misschien nog een keer installeren. Bij mij werkt ie prima.:)

James:)
 
Je ken ook wisdom soft screenhunter downloadne gratis hebk ook Jpeg Bmp en GIF kun je opslaan Jpeg is mid. en mooi en niet te groot is fijn:D

en simpel programaatje(voorscreenshots)

Egbert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan