Mijn pc is traag

• Onderwerp starter Onderwerp starter tijne
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tijne

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
beste mensen,

ik vraag me af wat er met mijn pc is of met mij is.

ik vind namelijk dat hij tamelijk traag is.

het heeft een amd duron processor van 1800 en hij heeft 1 gb werkgeheugen maar ik vind dus dat hij behoorlijk traag is als ik bijvoorbeeld bij imesch in 1 x 200 nummers selekteer en op downloaden klik dan heeft hij echt een sec of 7 8 nodig voor dat hij weer door gaat is dat normaal of klopt er iets niet?

ik hoop dat jullie me uit mijn lijden kunnen verlossen.

alvast heel erg bedankt voor de reacties

gr tijne

nou me schijn if 80 gb maar heb ik op gedeelt in 4 schijvenen schijf c zit voor 60 % vol ongeveer is dat te vol?

en spij ware en virusen kan ik me bijna niet voor stellen windows staat er net 3 dagen op opnieuw ge formateert en gesetupt.

gfr tijne

ps vinden jullie ok dat dit te traag is of nie?

spij ware en virusen kan ik me bijna niet voor stellen windows staat er net 3 dagen op opnieuw ge formateert en gesetupt.

Een virus kun je zonder bescherming letterlijk binnen drie minuten na installatie te pakken hebben.

Hoe zit het met je bescherming, updates, firewall, virusscanner?

Heb je wel de nieuwste drivers?

ik heb service pack 2 er op staan en alles is geupdate bij microsoft maar heb geen antivirus proramma want dan is hij hellemaal niet meer voor uit te branden.

gr tijne

toen ik nog kazaa gebruikte was dit ook (op een p2)

maar je moet je wel bedenken dat hij in een klap 200 bestanden moet aanmaken mat alle verschillende namen al zijn deze voor jou dan nog niet zichtbaar

hoe reageert de pc op spellen en andere applicaties die wat meer vergen?

nou spelletjes speel ik nooit eigenlijk maar met outlook 2003 heeft hij ook eerst een paar sec nodig om hem opgestart te krijgen ook al is het programa al in beeld.

gr tijne

dan weet ik het ook niet
ik heb zelf na de installatie van windows het probleem dat de pc er wel een halve minuut over doet om af te sluiten en i9k kan hier geen oplossing voor vinden

oke dnak je wel voor die link dat ga ik gelijk doen.

ik zat net even te kijken in mijn taak beheer en het valt me op dat daar een hele lange lijst staat hoort dat zo?

en er staat 6x svchost.exe tussen 1x voor lokale servvice 2x voor netwerkservice en 2x voor system en dat snap ik ook niet 1x zou toch genoeg moeten zijn?

alvast weer heel erg bedankt voor het volgende andwoord.

gr tijne

ik hbe hem inmiddels gescant en er kwamen 5 virusen uit en 32 spijware/cokis en 1 worm(ongelovenlijk en dat terwijl hij een week gelende is ge formateert)

maar hij is wel wat sneller maar nog niet zo als het hoord als je het mij vraagt dus alle advizen zijn nog wlekom.

gr tijne

Laatst bewerkt:
Ik ben heel stout

Laatst bewerkt door een moderator:
banoen zei:
Of ga gewoon eens naar Banoen PC Security.
url: eigenlijk ook niet zo slim om gejatte sites te quoten :D url:

Daar staan een hele hoop freeware programma's op die je beschermen tegen spyware, adware, trojans, virussen.

Wat ik je ook kan aanraden is volgende keer Firefox installeren en die gebruiken als internet browser. Deze is veel veiliger dan de internet explorer :thumb:

Leuk! Die copyrightschennis!
Zelfs de icoontjes van ZWARTE LIJSTEN, programma's zijn gewoon van antispywareoffensief.nl (de icoontjes worden van die site geladen).

Je haalt dus niet alleen zonder toestemming en bronvermelding de teksten van onze site, je gebruikt ook nog eens zonder toestemming onze bandbreedte..

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan