het volgende probleem doet zich voor,ik heb een pc met maar een schijf van 3 gb,draait met millenium,wordt alleen gebruikt voor internetten,maar de laatste dagen krijg ik steeds het bericht dat mijn schijf vol is,en als ik dan iets verwijderd heb en 20 mb schijfruimte vrij hebt is dit na een aantal minuten weer volgeschreven en valt er ook niets meer te verwijderen,virusscanners e.d. kan ik niet draaien ivm met te weinig schijfruimte.
Als ik naar mijn computer/schijf c gaat dan staat er onder verborgen bestanden een map dat is genaamd _restore ,dat gebruikt 1,97 GB schijfruimte,in de submab archive staan file RG..... en de rest met cijfers.Kan iemand mij vertellen of dit te verwijderen of niet,en wat het probleem zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen
groet gerrit
Als ik naar mijn computer/schijf c gaat dan staat er onder verborgen bestanden een map dat is genaamd _restore ,dat gebruikt 1,97 GB schijfruimte,in de submab archive staan file RG..... en de rest met cijfers.Kan iemand mij vertellen of dit te verwijderen of niet,en wat het probleem zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen
groet gerrit