Ligt Planet Eruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

island

Verenigingslid
Lid geworden
27 dec 2000
Berichten
70
Ik vraag me sinds vanmiddag af waarom ik geen post meer via Outlook Express bij Planet Internet kan ophalen. Op de site van Planet staat alleen dat men aan storingen bij Planet-webmail werkt. Heeft dat invloed op het binnenhalen van mail op mijn PC?

Of is de reden dat bij mij vanmiddag een stroomstoring was en de PC eveneens uitviel? Kan deze storing de oorzaak zijn?

Ik kom wel gewoon op internet en kan internetten.

Wie weet raad?
 
Geplaatst door island
Op de site van Planet staat alleen dat men aan storingen bij Planet-webmail werkt.
.....
Ik kom wel gewoon op internet en kan internetten.
Dan lijken die storingen me de meest voor de hand liggende oorzaak.
Wacht het gewoon even af.

Guus.
 
Ik weet niet of het hiermee te maken heeft (ik zit zelf bij hccnet), maar mijn internet is ook vreselijk traag. Bepaalde webpagina's kan ik niet benaderen om op in te loggen, sommige pagina's hebben hogere pingstatistieken, liveupdate van norton haalt geen updates binnen, geen idee waar het aan ligt.
 
Hier een planet klant, ik heb geen problemen, niet met email en niet met internetten.
 
Nog een Planetklant. Ook zonder problemen.
 
Hallo !
Ook een Planet klant. Bij mij werkt vandaag alles prima, maar de laatste week ook 'n paar keer de server niet kunnen bereiken. Daar heb ik trouwens keurig 'n mailtje van Planet over gehad:
Ï.v.m. werkzaamheden kunnen de komende weken soms verbindingsproblemen ontstaan gedurende korte perioden. Onze excusese...bla..bla...
Dus zou ik het gewoon nog 'n keer proberen !
Greetz,
Harry.
 
Op de site van Planet staat precies:

06-08-2005 15:59 uur. Storing Webmail
Als gevolg van een storing is de dienst webmail op http://webmail.planet.nl buiten werking. Het is daardoor niet mogelijk uw e-mailbox met een browser te benaderen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Toch kan ik via Outlook Express geen mail binnenhalen, wel verzenden.
 
Harry,

die mail heb ik inderdaad ook gehad, maar is het dan zo, dat niet alle klanten tegelijkertijd die storing hebben?
 
Hallo island:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar waarschijnlijk is het regio-afhankelijk.
Anders zou ik het niet weten, maar ik kan nu mijn mail gewoon ontvangen.
Greetz,
Harry.
 
Storing lijkt te zijn opgelost. Ik kon ook geen mail meer ontvangen, niet via webmail en niet via Outlook, maar nu werkt het allebei weer.
 
Geplaatst door Arthur de Smet
Storing lijkt te zijn opgelost. Ik kon ook geen mail meer ontvangen, niet via webmail en niet via Outlook, maar nu werkt het allebei weer.
Ik kan dit ook bevestigen.

Dennis.
 
Beste mensen,

dank voor alle hulp, ook bij mij werkt alles weer.
Blijkbaar was het inderdaad een storing.
 
toch nog een toevoeging:

de mails die tussen 16.00 uur en 20.51 uur zijn gearriveerd bij planet zijn 'weg'.
 
From the face of the planet verdwenen dus :p.
 
Hier geen stroomstoring gehad, maar wel problemen met Outlook Express:confused: (nog steeds overigens)

Zover ik nu begrijp wordt er aan gewerkt, maar ben ik waarschijnlijk wel een aantal mails kwijt (die vanmiddag naar mij verzonden zijn) ????

Fijne service:mad:

Ik verwachtte nog het e.e.a. aan mails en nu moet ik dus zelf mailtjes gaan versturen om te controleren of men mij gemaild heeft.....erg praktisch allemaal:rolleyes:

Ik ben dan wel benieuwd wat ik voor antwoord krijg op mijn mail naar Planet.....
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door island
toch nog een toevoeging:

de mails die tussen 16.00 uur en 20.51 uur zijn gearriveerd bij planet zijn 'weg'.
Waar heb jij die informatie vandaan?
 
Ik constateer gewoon dat er geen mails zijn in die periode en dat kán gewoon niet, omdat het heel ongewoon zou zijn als ik gedurende 4 uur geen mails krijg.
 
Hallo island,
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er bij Planet mails zouden zijn verdwenen. We zijn er al jaren klant, en dat er zo iets zou gebeuren zonder dat je daarvan op de hoogte wordt gesteld kan ik haast niet geloven !
Stuur nog es 'n mailtje naar hun klantenservice, misschien word je dan wat wijzer.
Sterkte ermee !
Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan