outlook express in engels en nederlands

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo ik krijg mijn outlook express lay-out half in engels en half in nederlands ,hoe krijg ik hem met win 98 in totaal nederlands?
Daar en tegen is mijn gewone internet explorer wel in nederlands.
Ik heb hem eerst helemaal verwijderd en toen op nieuw gedownload maar dat heeft niet geholpen,ook nadat ik via win98 automatisch geinstalleerd explorer 5.0 krijg waar eigenlijk weinig tot niets meer op draait!Toen voor de 2e keer 6.0 gedownload zonder verbetering,wie helpt mij?

Ik denk dat je een Engelse update voor OE hebt gedownload.
De enige manier om dit ongedaan te maken is die update verwijderen en de Nederlandse versie downloaden.
Het is waarschijnlijk de update Outlook Express Q823353 die je via Instellingen > Configuratiescherm > Software kunt verwijderen.
Vervolgens ga je naar deze pagina voor de Nederlandse download (KB823353).
Kies bij Change language dit keer voor Dutch.
(Dit is mij een tijdje terug ook overkomen. :))

Guus.

Laatst bewerkt:
outlook express

dit lukt niet zoals je aangaf moet ik dan outlook express ook verwijderen of verwijder je dan meerdere internetgegevens van 6.0 waardoor je opnieuw internet explorer moet downloaden of kan je ook apart outlook express downloaden met die extra serviceupdate in het nederlands!

outlook express

guus abc ik krijg geen antwoord of ben je met vakantie? daarnaast blijft ondanks de engelse vertaling te verwijderen q.....en derest .Toen opnieuw de kb.... gedownload (nederlandse versie) maar nog steeds staat het half in engels en half in nederlands wat kan ik nog doen!

Ik denk dat je een Engelse update voor OE hebt gedownload.
De enige manier om dit ongedaan te maken is die update verwijderen en de Nederlandse versie downloaden.
Het is waarschijnlijk de update Outlook Express Q823353

Hetzelfde probleem doet zich bij mij voor. Ik werk op W2000 Engelse versie met NL Internet Explorer. Sinds enige maanden is Outlook Express tweetalig :). Grappig om te zien, lastig in het gebruik.
Oorzaak is inderdaad een update, alleen bij mij een andere: Cumulative Security Update for Outlook Express 6 Service Pack 1 (KB911567)
Via auto-update werd deze bij mij geïnstalleerd.

Ik heb IE en OE opnieuw geïnstalleerd (toen was alles weer NL), en vervolgens geprobeerd de betreffende update handmatig in NL-versie te installeren. Dat wordt geweigerd, omdat de taal niet klopt.
Tja, dan houdt alles op. Ik heb vanwege veiligheidsredenen de engelstalige update nu toch maar geïnstalleerd. Blijkbaar hebben niet veel mensen last van het probleem, want de update dateert van april 2006.

Ergo, je moet kiezen: IE opnieuwinstalleren, en vevolgens bij update deze update overslaan en met een iets minder veilig systeem tot gevolg, of accepteren dat de menu's voortaan in het Engels zijn.

Groeten,
Jaco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan