gamesysteem samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

viper706

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2004
Beste mensen,
Heb een systeem dat ik wil laten samenstellen.
Prijs ligt rond de €1240.

Moederbord MB ASUS A8N-E S939
VideoKaart VGA ASUS EN6600GT 128MB PCI-E
Kast KAST ATX S564 ZW/Zil NO CARDRE
Processor CPU AMD A64 3500+ 939 BOX
Geheugen 2xKINGSTON 512MB KVR400x643A/512
Harde Schijf 2x SEAGATE 120GB 7200RPM S-ATA
dvd Brander DVD WRITER NEC 3540 WIT
Monitor TFT MON AOC 17" TFT LM725 (16ms)Toetsenbord en Muis LOGITECH DESKTOP EX100

Is dit een redelijke prijs???
Wat vinden jullie van die monitor, kun je daar goed mee gamen??

alvast bedankt

http://users.tijd.com/~tdn60761/Schermafdruk.png
De prijs lijkt mij redelijk duur dit is een verglijkbaar systeem reken daar nog ongeveer 250 euro voor een scherm bij en je komt nog goedkoper uit.
Dat is een systeem dat ik zelf ook zou kopen om te gamen meschien zou ik opteren voor een zwakere processor
Ik hoop dat ik bij het samenstellen niets over het hoofd heb gezien want verglijkbare systemen opstellen is altijd moeilijk.

Ik laat het systeem dan wel door iemand in elkaar zetten.

ik zou als er nog wat geld over is opteren voor een geforce 6800 gt of ultra:) kvind de grafische kaart tesamen met die cpu wat te zwak:confused: de prijs lijkt me wel te doen hoor anders??? lijkt op mijn systeem dat ik wil, alleen met een harde schijf van 200 gigabyte(dus 40 minder als van jou) en een 3000+ en 15 inch monitor: dan kom ik op 1000 euro

:edit: ik bedoel dus dat die grafische kaart in vergelijking met je cpu wat te traag is

ja....helaas is het geld een beetje op :(
Maargoed het verschil qua ENgeforce 6600 gt en de geforce 6800 is toch niet super groot. Kijk ik wil natuurlijk resultaat zien maar op lange termijn wil ik de toekomstige games ook nog kunnen spelen. Dan maakt het toch niet veel in uit of je de 6600 of de 6800 neemt.

En de prijs is goed?, ik betaal verder niks aan onderhoud en service (dat is toch aangenaam)

persoonlijk zie ik het nut niet van een 3500+ cpu te nemen.
Als ik zelf een systeem ineen zou steken zou het met een 3000+ zijn.
Ik zou eerder een betere grafische nemen dan een betere cpu maar ja.

Monitor TFT MON AOC 17" TFT LM725 (16ms) :rolleyes: Is toch een beetje te traag voor games hoor 16 ms, er zijn ook 8 ms TFT's voor redelijke prijzen.

ik vind het redelijk duur
er zijn legio sites waar je een pc naar keuze kunt samenstellen en die dan compleet geleverd word
ik denk dat je dan altijd goedkoper uit bent
tip als je in de buurt van de duitse grens woont ,ga daar!

ok, de monitor is een beetje traag.....maar ondervind je daar ook wezenlijke problemen van tijdens het gamen??
(spookbeelden etc.) die op je scherm achterblijven.

Geplaatst door viper706
ok, de monitor is een beetje traag.....maar ondervind je daar ook wezenlijke problemen van tijdens het gamen??
(spookbeelden etc.) die op je scherm achterblijven.

Inderdaad het spookbeelden effect.

dat is idd een probleem.
Dan kun je beter voor een crt scherm gaan dan maar.
Ik zie al leuke 19 inch schermen voor rond de 200 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan