Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door suus21000
Heb me laten vertellen dat dit een trojaans paard is. Onzin??? Wie weet hier meer over en heeft betrouwbare bronnen.![]()
Geplaatst door buffy
Hitman Pro is geen trojan. 't Is wel een programma dat meer problemen veroorzaakt dan oplost, dus ik raad het gebruik ervan niet aan.
ikke wel ... de ene vastloper na de andere ... dus, weg ermee !Geplaatst door l.slaats.
Sluit me hier bij aan. Heb hem zelf nog nooit uitgeprobeerd.....
tijdens de automatische controles beslist het proggie zelf wat ie weggooit en wat niet ... ik heb daar liever zelf controle over !Geplaatst door PJH
Ehh, je kunt de 'eigen' antispyware-programmatuur van Hitman toch ook uitzetten? En dan laat het toch gewoon ad-aware, spybot, spywareblaster etc. (wat je maar wilt) achterelkaar lopen? Ik vind het wel een makkelijk programma.
Of mis ik nu iets ernstigs waarom ik dit vooral niet niet moet doen?
Dan reikt de deskundigheid van diegene kennelijk verder dan hier op Helpmij....Geplaatst door suus21000
Alleen dus dat verontrustende bericht van iemand die echt wel wat wist van computerzaken, die zei dat het een trojaans paard was
Geplaatst door ikself
Kijk 'ns in dit topic en dan met name naar hetgeen Buffy haarfijn uitlegt wat voor 'programma' Hitman Pro eigenlijk voorstelt.
Dat vraag ik me ook af. Zolang Hitman Pro nog vooral alleen in Nederland bekend is, zullen Lavasoft (AdAware), PepiMK (Spybot) en Javacool (SpywareBlaster) zich er niet zo druk om maken, denk ik. Wordt Hitman ook internationaal een veelgebruikt programma, dan zou het weleens anders kunnen worden. Temeer daar de maker van Hitman Pro nu niet bepaald expliciet is in het geven van de credits aan de mensen die ze verdienen (de vele mensen die, voor een belangrijk deel op vrijwillige basis, al vele jaren werken aan de ontwikkeling van uitmuntende programma's als AdAware, Spybot en SpywareBlaster).Geplaatst door ikself
Wat ik me al een hele tijd afvraag is hoelang de makers van de echte antispywareprogramma's zoals Adaware en Spybot dit nog pikken.
The program in question is using the hard work of others without their permission. Since that is illegal, the link will not be allowed here.
Dat is een hele moeiljke vraag, vrees ik. Het is niet zo dat de maker van Hitman Pro de broncodes van AdAware, Spybot, etc. heeft ‘gejat’ en er een eigen programma van heeft gemaakt. Hitman Pro stuurt die programma’s a.h.w. ‘van buitenaf’ aan. Misschien kan dat strikt juridisch wel door de beugel. Maar ook al zou het strikt volgens de regels wel mogen, dan nog vind ik dat op de Hitman Pro site en in het programma zelf met héle grote letters de credits gegeven moeten worden aan de makers van de aangestuurde programma’s. En dat gebeurt totaal niet. (En dat gebeurde ook totaal niet toen de maker van Hitman Pro prominent in een veelgelezen Nederlands ochtendblad stond omdat híj zo’n geweldig antispywareprogramma zou hebben gemaakt…)Geplaatst door ikself
de vraag is natuurlijk hoe illegaal Hitman eigenlijk is en wat wettelijk wel/niet mag
Volledig mee eens. Ik dring daar ook al tijden op aan.Geplaatst door ikself
ASO is een goed forum, héél erg goed zelfs, maar hierin zou men toch duidelijk een standpunt moeten innemen
Ik wil hier eigenlijk niet voor de andere experts spreken en wil niet in het openbaar ingaan op interne discussies binnen de ASO-crew. In ieder geval is het zo dat ik mij altijd heb verzet tegen de support voor Hitman op ASO en dat tot op de dag van vandaag doe. De support voor Hitman levert ASO wel veel leden op en dat is voor de eigenaars/admins van ASO aantrekkelijk. Voor mij weegt dat echter niet zwaar. Het verschaffen van zo goed mogelijke informatie over het verwijderen en voorkomen van spyware lijkt mij een stuk belangrijker.Geplaatst door gezina
Is er onderling overeenstemming (qua experts) cq óók verbazing dat Hitman Pro nog steeds op het ASO-forum zit?
Inderdaad, dat is frustrerend. Vooral omdat mensen dan vaak aankomen met de mededeling dat Hitman Pro ‘iets’ vindt dat niet verwijderd kan worden. Maar men kan niet vertellen wat dat ‘iets’ dan is, want het ‘rapport’ dat Hitman Pro genereert geeft totaal geen informatie. Precies dat is ook een zeer belangrijke reden waarom mensen AdAware en Spybot als ‘losse’ programma’s zouden moeten gebruiken. Dan is wél zichtbaar wat eventueel niet verwijderd kan worden en kun je tenminste fatsoenlijke hulp bieden.Geplaatst door gezina
Lijkt me toch van de zotte dat een aantal gebruikers (en wat ik begrijp worden er dat steeds meer) problemen ondervinden middels het gebruik van Hitman Pro en dat jullie als experts, op hetzelfde forum, dat weer moeten oplossen?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.