een goede paysever voor chello

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Ik zoek een goede paysever voor chello.
Als ik download via news van chello krijg ik ze nooit compleet binnen.
ik gebruik newsleecher met deze gratis sever.

http://usenetsearch.eweka.nl/login.php

de bestande die ik van deze sever download zijn nooit compleet.

wie heeft ervaring met chello en een paysever.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt een gratis server maar je linkt naar eweka en die is niet gratis.

Eweka is een goede payserver
 
Hai Humpe;

Sinds afgelopen maandag heb ik ook Chello. Ik heb mij laten om***len door een verkoper die mij vertelde dat de nieuwsgroepen van Chello net zo goed zijn als XS4ALL.
Gewoon ge***, want dat is dus niet zo. Het enige voordeel wat ik heb met de overgang is de complete prijs voor het pakket. Zelfs inclusief een payserver waarmee ik ook sinds maandag aan het experimenteren ben.

Dit zijn voorlopig mijn ervaringen met 2 ervan:

http://www.usenet4u.nl/
Dit was de eerste die ik probeerde; heel snel, althans, met een snelheid van 485kb/ps en 8 threads haalde ik 4 films binnen voor een prijs van € 13,95 incl btw. Zonder enig probleem. Ik mocht maximaal 25gig dowloaden.
Hier moet je vooruit betalen en als zij de betaling verwerkt hebben ben je binnen notime online.
Goede ervaringen maar relatief kostbaar.

http://www.xsnews.nl/index.php?x=Usenet
Mijn 2e, en ben ik nu nog mee bezig. Niet zo stabiel als degene hiervoor, maar je betaald slechts 9,95 en dan mag je zoveel downloaden in een maand als je wilt. Je hoeft niet vooruit te betalen, je meld je aan, krijgt je inloggevens en je kunt gaan.
Ook snel, maar dus niet zo stabiel.
Je abbo wordt elke maand automatisch verlengd!
Op mailtjes naar xsnews wordt redelijk snel gereageerd.

http://www.eweka.nl/usenet.php
Zal mijn 3e test worden, kost slechts 7,50 en ook dan mag je een maand lang downloaden. Het bedrag moet je vooruit betalen en het schijnt tot een max van 5 dagen te duren voor je erop kunt.
Goede verhalen hierover en op het forum wordt snel gereageerd. Helaas alleen telefonische ondersteuning bij problemen. Je kunt ze niet effe bellen.

Ik downloadde altijd met Grabit maar ben overgestapt naar Newsleecher.

Ik hoop je even geholpen te hebben.:thumb:
 
He, die kende ik nog niet...ziet er interessant uit he?

Ga ik eens proberen zo tegen die 22e september, eerst nog Eweka doen...

thx

:thumb:
 
Wat bedoel je met een FTDkey?

Wat ik doe als ik films of proggies wil downloaden is naar www.usenetsearch.eweka.nl gaan, daar heb ik een account, ik toets in wat ik zoek (ik hou de top 10 bij van Videoland.nl) en pak de nzb file en sla die op of open ermee mijn nieuwsserver en download...ik heb gemerkt dat dit veel omvattender is als via FTD of FTN..trouwens, www.ftn2day.nl is ook best ok.

groetjes,

Jean:thumb:
 
Oh, die...die heb ik ook al eens geprobeerd bij mijn vorige XS4ALL account....kon ook niet, maar niet omdat er een technisch probleem was maar omdat er een stop was op leden!!!!
 
Ik heb em eropstaan en ik ben geaccepteerd als lid...en ik heb dus ook Chello
 
Hahaha de nieuwsgroepen van Chello net zo goed als Xs4all... sure :D

Om nieuws te lezen vast wel, maar voor binairies........ neh brakke bende dan.
 
Nou, wat een simpletaxen he die jongens van UPC...
Ik heb natuurlijk een probeertijd van 30 dagen dus kan weer terug maar...het Classic pakket, met freetime bellen en dan een payserver kost me nog steeds minder dan wat ik had.

Dus, ondanks dat ik ze vervloek ivm de slechte oplichting, blijf ik er bij zitten...surfen gaat in ieder geval lekker snel en via die payservers haal ik ook 3x zo snel een film binnen, ook sneller als XS4ALL!

:thumb:
 
Zijn er nu helemaal geen gebruiker die gebruik van chello en toch ook gebruiken maken van een payserver, gaarne jullie ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik dus, zie hierboven of hieronder....

Gezien het abbo van chello wat ik gebruik (Classic) en de combi met momenteel XSNEWS, een hele goede combi!
 
Ik heb ook classic van chello en wat voor download haal je met xsnews.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan max 480/490 Kb/s halen maar ik zit gemiddeld op 450..

En dat is momenteel op XSNews maar dat was ook op news4U...

En met die anderen nog geen ervaring, wel accounts aangevraagd maar dat komt van de week nog (Eweka en Tweaknews)

Daarna maak ik een keuze!

Succes:thumb:
 
ik haal hier met ftdv3 zo rond de 125 KB per sec. ik weet niet echt wat het verschil tussen Kb en KB. misschien kan iemand mij dat vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo crazyheels, hoe verlopen de test bij jouw, heb je al een indruk gekregen waar je mee verder gaat, ik ben erg benieuwd.
 
Hoi,

Neen, weet het nog niet; ik heb dus 4you gebrobeerd, vond ik goed maar kostbaar, ben nu nog bezig met xsnews, heeft momenteel veel problemen met verbindingen, zou woensdag as opgelost worden, ze reageren erg goed op problemen en zijn heel netjes in hun antwoorden..de volgende 2 die ik nog op het lijstje heb zal van de week worden.

Ik hou je op de hoogte...

Wat betreft KB en Kb...ik weet het ook niet maar volgens mij is het bites en bytes....effe vragen hier op Helpmij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan