email per ongeluk gewist

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
hoi, ik heb per ongeluk een belangrijke email gewist.Wie weet hoe ik deze kan terughalen.En hoe ik dat moet doen.Ik gebruik norton 2003 en microsoft outlook.Wat is de extensie van een outlook bestand?????De map verwijderde items is ook leeggemaakt.

bedankt alvast
Jaap

nunc out nuncuam

Laatst bewerkt:
Staat die niet bij verwijderde items? in outlook

1 Vraag twee de zelfde antwoorden leuk:D :thumb:

Geluk

Chceck prullenbak eens daar worden de berichten meestal na het verwijderen naartoe geplaatst en blijve dan daar een dag of drie en pas daarna worden ze defi verwijderd

Mails in de prullenbak van windows? Is mij nog nooit gelukt. Wil je delen hoe jou dat wel gelukt is?

Jah das gewoon simpel checkk effe Prullenbak??

Kan dat dan niet bij jouw???

Via Outlook toch daar hebben we et over??

:confused:

We hebben het over outlook en de versie die ik gebruik (2000) heeft geen prullenbak dus neem ik aan dat hij het over de prullenbak van windows hebt. Nou daar komen echt geen verwijderde mailtjes in

Het Outlook bestand heeft als extentie .pst, maar daar zul je niks aan hebben lijkt me zo.

Zoals al gezegd, check je verwijderde items. Als hij daar niet instaat dan is de mail weg, gone, foetsie..

En nee, Outlook heeft geen prullenbak.. dat heet daar "Verwijderde items".

de map verwijderde berichten is ook leeggehaald

mazzel
Jaap

Nou jah dat kan ik gebruik ook de nieuwste versie en dat is Outlook 2004 nog niet iedereen heeft em.

En die heeft wel een prullenbak

Geplaatst door Lil_Sam
Nou jah dat kan ik gebruik ook de nieuwste versie en dat is Outlook 2004 nog niet iedereen heeft em.

En die heeft wel een prullenbak

Outlook 2004? Dan mag je me wel vertellen wanneer die uitgekomen is.. want voor zover ik weet is Office 2003 de nieuwste versie.

Als je heel per ongeluk Windows XP draait, dan zou je systeemherstel eens kunnen proberen. (Ik heb nog nooit gecheckt of verwijdere mails worden teruggezet, maar nee heb je............)

:confused:

Vraagstelling was exact hetzelfde dus ging er logischerwijs vanuit dat het dezelfde was.

Ik ga maar weer eens aan't werk, genoeg gehelpmij't for now :p

Dat de folder Verwijderde items leeg is wil in Outlook Express nog niet zeggen dat ook het het Verwijderde items. DBX bestand leeg is. Hierin blijft alles bewaard totdat je dat bestand letterlijk van de computer verwijderd. Als je dus mazzel hebt kan je het daar nog terugvinden en de gegevens terughalen.
joop

Start outlook express en ga naar Extra->options->onderhoud->Archiefmap. Je krijgt dan een dialoogvenster met de plaats waar de bestanden zijn opgeslagen. Dan is het makkelijk om via de verkenner daar naar toe te gaan. Ik heb eerlijk gezegd nog niet uitgevonden hoe je daarna het beste dat Verwijderde Items bestand zichtbaar kan maken, maar waarschijnlijk kan je dat in Kladblok of iets dergelijks wel voor elkaar krijgen. Geen elegante oplossing maar misschien kan je zelf er wat inventiviteit in gooien
succes
Joop

Hoi JePeWe
bedankt voor het meedenken. En het goede nieuws is dat het inmiddels gelukt is. Ik ben naar die map gegaan die jij me hebt aangewezen en heb met google een prog. gevonden om dbx. bestanden zichtbaar de maken en kan nu alles weer terug vinden
Goede tip dus voor iedereen: http://www.mailnavigator.com/read_dbx_file_dutch.html
groet trix:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan