• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

automatich vullen tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Weenink

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
Wie kan er mij helpen met het volgende onlangs heb ik van een zekere imod (waarvoor hartelijk dank)een progje gedownload om een voetbal competitie bij te houden dit was nou net precies wat ik zocht vervolgens heb ik dit heb ik uitgebreid naar 12 teams maar nu zou ik graag willen wanneer ik in het wedstrijd schema onder de tabel de standen van de gespeelde wedstrijden invul deze automatisch in de tabel gezet worden ( zie bijlage) dit krijg ik niet voor elkaar wie kan mij hiermee helpen

bvd Hans

Bijlagen

Ik heb ook eens zoiets gemaakt,

Hier moet je op blad stand, in de cellen B4 t/m b21 de teams invullen.

Als op blad "wedstrijdschema's" het wedstrijdschema voor het aantal deelnemende teams in het zwart is ingevuld staat op het blad "programma" het programma voor de competitie. De wedstijdschema's komen van de KNVB-site. Indien het schema in het rood staat heb ik voor dit aantal teams nog geen kloppend wedstrijdschema ingevuld.

Je moet maar eens kijken of je er wat aan hebt.

Bijlagen

Hallo Hans123 dit is precies wat ik zoek, maar ik heb de tabel uitgebreid naar 12 teams maar wanneer ik in de programma tabel 1 uitslag invul krijg ik in de stand tabel 2 uitslagen te staan [ zie bijlage] wat doe of heb ik niet goed gedaan mischien heb jij een oplossing

bvd Hans

Bijlagen

Foutje in spreadsheet.

Er wordt gezocht naar de combinatie van het nummer van de thuis spelende poeg en het nummer van de uitspelende ploeg.

Hierdoor was thuis nr 11 tegen nr 2 112 dit was dus hetzelfde als nr 1 thuis tegen nr 12. Dit opgelost door een streepje toe te voegen tussen beide nummers. Er wordt dus nu gezocht naar 11-2 in het eerste geval en naar 1-12 in het tweede geval.
Zie bijlage.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Dit is de oplossing

Hartelijk dank want ik wist niet hoe ik dit moest oplossen

Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan