Uninstall Problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jabels@wanadoo

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2005
Beste mensen,

Ik heb een probleem waar ik totaal niet uitkom!!
Ik heb een programma gedownload genaamd Nokia Multimedia Player.
Nu heb ik in het verleden een oude versie op mijn pc gehad.
Elke keer zegt hij bij het installeren dat er een oude versie instaat die ik eerst moet verwijderen.
Logisch dus....
Maar !!!
Nu staat dit programma in de lijst van software (ik gebruik windows XP) maar telkens als ik op verwijderen klik zegt hij dat er ergens nog een versie staat...
Ik heb al de hele pc doorzocht (deze computer en zelfs bij REGEDIT)en alles nagekeken maar kan niks vinden.
Bij program files is alles van de map nokia verwijderd.
Ook als ik hem opnieuw installeer ivm een mogelijk uninstall entry geeft hij de fout dat het programma er al opstaat en dus eerst verwijderd moet worden.
Nu is dus de vraag hoe ik dit programma definitief kan verwijderen en een nieuwe versie kan installeren...

PLEASE HELP !!:D

Instaleer oude versie nog een keer. Gooi hem er dan weer af. Dan kan je als het goed is de nieuwere versie instaleren.

Probeer even:
1. Download en installeer CCleaner.
2. Doe even wat er hier bij puntje A en B gezegd wordt.
3. Start opnieuw op en probeer opnieuw dat programma te installeren.

James :)

niks werkt !!!

hey mensen,

Allereerst bedankt voor het helpen maar ik heb alle tips nagelopen maar het lukt nog steeds niet.... :(
Het opnieuw installeren van het programma geeft ook de melding "er is een oudere versie van Nokia Multimedia Player gedecteerd. Verwijder deze voordat u verdergaat."
Hij blijft in de lijst bij Config->Software staan.
Als ik hem hier wil verwijderen krijg ik dezelfde melding...
CCcleaner had wel nokia keys gevonden en verwijderd maar nog krijg ik dezelfde melding!!
Nog meer tips iemand ????

Alvast bedankt !!!

Hey Gerard
Ja dit heb ik ook al gedaan alledrie de functies
die het programma bied...
Maar nog steeds hetzelfde !

Haha...:D

PS: een bericht aanpassen kan door rechtsonder je bericht op het kleine blauwe knopje aanpassen te klikken, ik zeg het maar even:)

James:)

ook dit is al geprobeerd evenals regscrubXP en ik heb het zelfs net via een Look.bat file (uninstallstring) geprobeerd en ook daar kreeg ik weer die melding...

PROBLEEM OPGELOST !!!

Beste mensen

PROBLEM SOLVED!!

Er is een programma dat heet Add/Remove pro en deze is te vinden op www.regvac.com
Deze verwijderd daadwerkelijk alle entrys en software en ik kon weer verder.

Hartstikke bedankt voor het meedenken !!!:thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan