Adres boek MS Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

paul19at029

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2004
Weet miscchien iemand hoe ik mijn adresboek van MS Outlook ergens kan opslaan?
Of waar dit staat?
Met Outlook Express(wab) gaat dat heel eenvoudig.
Bij voorbaat mijn dank,

Aangenomen dat je, je contactpersonen als adresboek gebruikt. Ga in Outlook naar Bestand>Importeren Exporteren>Naar een bestand exporteren>Bestand met persoonlijke mappen (.PST)>Daarna kun je kiezen welke map maar ik kies dan altijd Persoonlijke mappen INCL. SUBFOLDERS. Je kunt natuurlijk ook alleen je agenda of contactpersonen(adreboek) exporteren. Het terugzetten op dezelfde manier alleen kies je dan importeren.

MS Outlook

Hallo Rene,
bedankt voor je antwoord.
Ik heb het zo gedaan als je beschreef.
Het gaat wel binnen hetzelfde bestand MS Outlook,en dan in in aparte map.Daar heb ik niets aan.
Ik bedoel hier mijn MS Outlook Contacpersonen,en e-mail adressen
Ik wil het bestand exporteren bv naar een andere HD of partitie, om zo mijn gegevens te saven.Ik heb er meer dan 200, en wil deze niet verliezen bij een ev HD crash.
Hopleijk heb ik het probleem zo goed uitgelegd?
Gezina ook bedankt en sorry, mocht ik iets verkeerd hebben gedaan?

De reactie van puppie is dan voor jou van toepassing.
je kunt het programma'tje PfBackup downloaden en hier aangeven naar welke lokatie de backup moet worden gemaakt, met welke frequentie, onder welke naam etc.
De toepassing komt beschikbaar in het menu Bestand van Outlook en is ook te gebruiken in eerdere versies dan Outlook 2003

Beste Paul,

Als je het bestand waarover we het hebben in dit geval je map contactpersonen exporteert, kun je het opslaan/bewaren waar je wilt. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Het is een .PST bestand dus als je pc ooit crashed dan installeer je opnieuw en importeert vanuit dat bestand. Als je dus de hele Persoonlijke Map exporteert inclusief submappen heb je een volledige backup. Is het je nog niet helemaal duidelijk dan hoor ik het wel.

Mvgr, René.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan