Nieuwe pc kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsnielsniels

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2005
Omdat ik toch de nieuwste games wil spelen , denk ik dat ik weer een nieuwe computer ga kopen. Op het moment heb ik een Amd 3500 + , 1024 mb , Ati x800 Pro , 160 GB SATA, Asus A8V Deluxe. .
Om de allernieuwste spellen te spelen, op z'n mooist, zou ik toch een nieuwe pc aan moeten schaffen. Zou ik nu gewoon nieuwe onderdelen vervangen , of een hele nieuwe pc kopen?Onderdelen lijkt me goedkoper , moet dan krijg ik mischien allemaal problemen als t niet compatible is , omdat me vid.kaart AGP is, dus ook me moederbord . En wat zou dan beter zijn , Alienware of een winkel in Nederland. Aangezien het met de dollar goedkoper word,
en Alienware een zeer goed bedrijf is. Maar in Nederland lijkt het me ook weer goedkoper, omdat er niet zo dure verzendkosten zijn. Over de preciese hardware moet ik nog na denken, ik zou nog moeten wachten voor wat nieuwere videokaarten en mischien processors etc.
Ik zat wel te denken aan een (dual?)SLI opstelling , maar met een Ati Crossfire kaart kan ook. Het werkgeheugen , de processor en natuurlijk de videokaart tellen voor mij het belangrijkst mee.

Ik hoop dat dit niet té lang is , en in het goeie topic, want ik kon niet egt een goed topic hiervoor vinden .:rolleyes:

Wat voor een spel kan je dan niet goed spelen met jouw systeem?

Hoi,

Ja als je een pc op top niveau wilt, ben je aardig wat geld kwijt!

Daarom denk ik dat je beter voor wat nieuwe losse onderdelen kunt gaan.
- Moederbord.
- Videokaart.

Processor vind ik nog wel gaan. Is redelijk snel voor spellen. En het geheugen is ook nog wel goed vind ik. Maar goed kijken wat anderen ervan vinden.

Kijk, harde schijf kan je makkelijk behouden en brander etc.

Ik ben het met winnie eens, je videokaart kan je upgraden en het moederbord is ook niet zo nieuw.
Maar met 99% van de spellen zal je geen problemen tegenkomen hoor!

die pc zal nog wel even gaan hoor.
Je kan beter dat geld sparen voor binnen twee jaar een beter comp te kopen want die pc gaat dat nog wel uithouden voor games.

die cpu en die videokaart lijken me egt wel geneog hoor:o. Hoeveel RAM heb je? Ben je zeker dat je pc niet stikt van de spyware?? Ik zie niet in warom die pc een spel niet zou kunnen draaien:confused:

Ja , ik had zo een gedachte van F.E.A.R op ze allermooist , want met shadows trekt mijn pc t niet. Maar ik bedoel ook echt spellen die nog uit gaan komen. Een SLI opstelling met 2 nieuwe nvidia's lijkt me ook wel een goed idee :o mischien een betere koeling en een mooie Nemesis :o behuizing
Nog even sparen dus, en mijn oude videokaart en moederbord kan ik altijd nog verkopen , ik ken zoveel mensen die dit willen. Bedankt , mijn vraag is opgelost:rolleyes: :o :thumb:

hoor hem:p "zijn oude videokaart" man:p ik zit nog met een geforce 5200:p en ben pas van plan om met juni mij nieuwe pc te kopen(tesamen met vista:p nouja "kopen" :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan