JeroenE
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 mrt 2005
Dag mede-help(st)ers.
Ik zoek een stukje code waarmee ik in een eerste en derde input op een pagina een willekeurig cijfer kan zetten.
En waarmee ik in een tweede input een x of : kan zetten.
De getallen moeten echter deelbaar zijn in het geval van een :.
Het getal in de eerste input mag in geval van een : tussen 1 en 100 liggen, en in geval van een x van 1 tot 10.
In een vierde input moet dan de uitkomst geschreven worden (door onze dochter zelf), of, in geval dat er een andere input vrij gelaten werd, moet de uitkomst er al instaan.
vb :
4 x 4 = vierde (lege input)
of
4 tweede (lege) input 4 = 16
of
eerste (lege) input : 5 = 7
waarbij de lege input telkens moet ingevuld worden.
Zo zullen er tien rijen oefeningen staan, die met 1 klik op een knop die bovenaan zal staan, ingevuld zullen worden zoals het voorbeeld hierboven, dus waarschijnlijk zal er met een array gewerkt worden ook.
De vraag is alleen, hoe lap ik hem dat.
Greetz : Jer
en.
Ik zoek een stukje code waarmee ik in een eerste en derde input op een pagina een willekeurig cijfer kan zetten.
En waarmee ik in een tweede input een x of : kan zetten.
De getallen moeten echter deelbaar zijn in het geval van een :.
Het getal in de eerste input mag in geval van een : tussen 1 en 100 liggen, en in geval van een x van 1 tot 10.
In een vierde input moet dan de uitkomst geschreven worden (door onze dochter zelf), of, in geval dat er een andere input vrij gelaten werd, moet de uitkomst er al instaan.
vb :
4 x 4 = vierde (lege input)
of
4 tweede (lege) input 4 = 16
of
eerste (lege) input : 5 = 7
waarbij de lege input telkens moet ingevuld worden.
Zo zullen er tien rijen oefeningen staan, die met 1 klik op een knop die bovenaan zal staan, ingevuld zullen worden zoals het voorbeeld hierboven, dus waarschijnlijk zal er met een array gewerkt worden ook.
De vraag is alleen, hoe lap ik hem dat.
Greetz : Jer

Laatst bewerkt: