geen herstelpunt mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

magriet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2004
Sinds gisteren heb ik een probleem, als ik de pc aanzet dan krijg ik de melding:
Windows, geen schijf, plaats een geschikt medium in station.
Ik klik dan maar op annuleren en dan start ie verder wel op maar moet ik me in een keer aanmelden bij Skype terwijl ik dat anders nooit hoef.
Ik dacht met systeemherstel terug te gaan naar een vorig punt maar dat lukt ook niet, ik zie alleen de kalender van de maand november en kan niet terug naar een vorige maand.
Zelf denk ik dat het komt door Mcaffee (misschien niet goed geschreven) dat heb ik er net opstaan en heb laten scannen. Er werden 7 problemen gevonden en die heb ik in quarantaine laten zetten. Misschien moet ik dit terugzetten maar dat kan ik niet vinden. Kortom, helluppppp, problemen.................Wie weet raad?
Margriet

is de opstartvolgorde niet veranderd op 1 of andere manier ??

heb jij ook geen idee hoe ik bij een herstelpunt kan komen?

Geplaatst door magriet
Zelf denk ik dat het komt door Mcaffee (misschien niet goed geschreven) dat heb ik er net opstaan en heb laten scannen. Er werden 7 problemen gevonden en die heb ik in quarantaine laten zetten. Misschien moet ik dit terugzetten maar dat kan ik niet vinden. Kortom, helluppppp, problemen............

Heb je ook eens "de Help" van Mcafee doorgenomen? Daar zal zeker het een en ander worden uitgelegt hoe je een virus e.d kan verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan