Foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Als ik mijn OUTLOOK EXPRESS open en een e-mail wil uitprinten krijg ik de melding " Fout in het script voor Internet Explorer " Reget: 1345 / Teken:1 / Fout: Niet nader omschreven fout / Code: 0 / URL: res://C:WINDOWS\system32\shdoclc.dll/preview.dlg

Wie kan mij helpen in deze, dit is ineens ontstaan en weet niet waar het vandaan komt. (zie afbeelding)

Groetjes, @xa

welke afbeelding?

Als je een bijlage wil toevoegen:
Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

Outlook express

Schijnd te groot te zijn voor te plaatsen, maar de melding is precies overgetypt zoals het er staat.

Deze volledige tekst staat er:

FOUT IN HET SCRIPT VOOR INTERNET EXPLORER.

Er is een fout opgetreden in het script van deze pagina.

Regel: 1345
Teken: 1
Fout: Niet nader omschreven fout
Code: 0
URL: res://C:\WINDOWS\system32\shdoclc.dll/preview.dlg

Groetjes, @xa

Laatst bewerkt:
Ga via extra naar internet opties> Klik op geavanceerd. Ga dan naar het lijste onder surfen en kijk of de regel "browser extensie van derden" inschakelen staat aangevinkt. Zo ja deze afvinken

Mocht dat niet werken probeer dan het volgende. Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen

Outlook

Hoi M@rio, je bent niet alleen een super pappa maar je bent ook nog een peer van een kerel met het oplossen van mijn probleem waarvoor mijn dank. Ik ben precies te werk gegaan zoals je hebt beschreven en het werkt weer perfect, maar heb je ook een idee hoe dat is kunnen gebeuren?? ik heb niets gek gedaan met mijn pc het probleem was er ineens. En dat uitvinken van die browser extensie van derden heeft altijd aangevink gestaan en toen werkte het ook!! staat nu inmiddels uit geen vinkje meer. En het volgende: ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll melde gelijk dat het was gelukt. Dus dit probleem is hiermede opgelost.

Groetjes, @xa ( Jo)

Heb je het ook nog geprobeerd voordat je de dll opnieuw registreerde?

Heb zelf geen flauw idee waar het aan ligt maar ik ben blij dat het opgelost is

Outlook

Hallo M@rio, helaas niet ik heb ze bijde gelijk uitgevooerd met succes zoals je heb kunnen lezen. Maar ik wil het best proberen deze optie in Internet Explorer weer aan te vinken voor te kijken wat hij doet ik bedoel deze regel:"browser extensie van derden" inschakelen staat aangevinkt. Ik laat je daar wat over weten.

Groetjes, @xa.

Outlook

Hoi M@rio, ik heb de regel: "browser extensie van derden" inschakelen staat weer aangevinkt en het werkt nog altijd perfect. Dus het had mogelijk kunnen zijn dat ik met het volgende te doen: Ga naar start, uitvoeren en typ daarin: regsvr32 ole32.dll en druk op OK. Herstarten en opnieuw proberen genoeg was geweest, als er wat veranderd laat ik dat meteen weten. Bedankt voor je reactie en het oplossen van mijn probleem.

Groetjes, @xa.

Dan hou ik het idee van uitvinken en aanvinken ook in mijn achterhoofd. Wellicht biedt dat ook uitkomst voor een volgende keer als iemand er problemen mee heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan