Probleem met brander en cd-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Ik heb een vraagje?
Als ik mijn cd-rom of mijn brander aanlsuit op mijn pc, dan geeft hij een foutmelding aan en hij start dan niet op. Maar zonder die kabels erin, dan werkt windows wel..Wat kan het probleem zijn?

master en slave wel goed staan?? en de flatcable wel goed aangesloten?

ik heb master en slave wel goed staan en de kabels zijn goed aangesloten maar het probleem is er nog..:confused:

Hoe heb je het aangesloten? Wat zit er op primairy en secundairy IDE? En hoe is het met master/slave op de beide IDE's

Geplaatst door m@rio
Hoe heb je het aangesloten? Wat zit er op primairy en secundairy IDE? En hoe is het met master/slave op de beide IDE's
wat bedoel je met deze zin?

Jij zegt dat master/slave goed staan. Maar vertel eens hoe het bij je zit.

Als het goed is heb je 2 flatkabels en daar hangen apparaten aan. Hoe staan die qua master/slave

Master en Slave staan goed, maar als ik mijn cd-rom en brander aansluit wil hij niet verder in win xp en dan geeft hij die foutmelding aan, ik heb het in bios ook gekeken, alles is perfect maar als ik het aansluit dan geeft die dat, zonder aantesluiten dan gaat hij wel verder in win xp..weten jullie wat er aan de hand is?

Als ik je verhaal zo lees is het toch de aansluiting die verkeerd is. Als je het aansluit gaat het fout, is er niks aangesloten gaat het goed.

Jij zegt dat ze goed staan. Maar vertel nu eens hoe het staat.

Geplaatst door m@rio
Als ik je verhaal zo lees is het toch de aansluiting die verkeerd is. Als je het aansluit gaat het fout, is er niks aangesloten gaat het goed.

Jij zegt dat ze goed staan. Maar vertel nu eens hoe het staat.
Wat bedoel je met de laastste zin?

Dat je hier neerzet hoe het staat.

Je hebt IDE 1 en daar hangt iets aan. Wat is daar master/slave en je hebt IDE2 en daar hangt ook wat aan. Wat is daar master/slave?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan