Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Godert
Alweer met Godert.
Mij kennis heeft weer een probleem met de hardschijf!
Een station G: wilt niet open!
Wat is oorzaak?
Ik was via PowerQuet kijken.
Ik zie de station G: is raar!
Kijk naar de foto.
Wie weet van oorzaak?
Godert
Geplaatst door BANDIT123
Probeer de naam van G eens te veranderen door in Mijncomputer er met rechtermuis op klikken en dan Eigenschappen en dan de naam veranderen.
Geplaatst door crash
Klik gewoon in verkenner op de schijf(met rechts) kies "Naam wijzigen".
Je kunt neem ik aan wel gewoon de bestanden op die schijf/partitie bereiken?
Op je screenshot staat toch duidelijk 96,30Gb en 100% vrij. Wat ik wel vreemd vind is dat er geen indeling staat(FAT32 of NTFS)Geplaatst door Pluimpie
Nee helaas niet ik kan niks met die partitie doen, geen naam kunnen wijzigen en ook niet openen, er staat 0 ipv 96 gb
zie bijlage
Geplaatst door crash
Op je screenshot staat toch duidelijk 96,30Gb en 100% vrij. Wat ik wel vreemd vind is dat er geen indeling staat(FAT32 of NTFS)
Ik ben bang dat je G moet formateren. De C partitie formateren is geen oplossing.
Na het formateren kijken of je met een datarecover programma je foto's terug kan krijgen.
http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm
(freeware)
PS mischien eerst met dit programma kijken of ie wat op de G-partitie kan vinden.
Geplaatst door BANDIT123
En als het om Fotoos in JPG formaat gaat ,van dezelfde maker SmartRecovery nemen die vindt heel veel terug.
PS: een tijd die je uit moet trekken voor dit programma voor de groote van de schijf zal ongeveer 5 dagen continue aanstaan vergen!!
Geplaatst door Pluimpie
Ik heb nog een keer een foto van gemaakt>
Kijk even bij disk 2.
Gr. Pluimpie
Geplaatst door Pluimpie
Hmm, dan doet GetDataBack er toch iets vlotter over. 100GB ongeveer 3 uur, maar uiteraard is dit ook afhankelijk van de snelheid van de pc.Geplaatst door BANDIT123
een tijd die je uit moet trekken voor dit programma voor de groote van de schijf zal ongeveer 5 dagen continue aanstaan vergen!!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.