Civilization 4 loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvdbliek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 dec 2005
Ik heb onlangs Civilization 4 gekocht en er blijken grote problemen met de ATI video driver. Ikzelf hebt de ATI Radeon 9200 op een Pentium 4 laptop.

Ik heb de officiele patch gebruikt, maar het programma blijft vastlopen als je een nieuw spel laadt. Ik krijg een zwart scherm na het introotje en pc bevriest.
Alle mogelijke oplossingen die verschillende forums zijn geplaatst geprobeerd en niets werkte.

Ik heb ATI Catalyst 5.12 proberen te installeren en krijg een .INF foutmelding, iets met eerst een VGA kaart installeren.
Ik heb met geen enkele andere software ooit problemen gehad.

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben en mij kunnen helpen?

Hieronder plak ik een log, die naar mijn mening de fout weergeeft. Wie kan hier wijs uit en mij helpen?

[Dec 04, 2005 - 17:00:02] Messages while processing 'Resource/Themes/Civ4.thm'
Error : File - ('Civ4Theme_Custom.thm', Ln:4910, Col:47) Could not load bitmap 'Civ4/HUD/city_titlearrows.tga'
Error : File - ('Civ4Theme_Custom.thm', Ln:4918, Col:47) Could not load bitmap 'Civ4/HUD/city_titlearrows.tga'
Error : File - ('Civ4Theme_Custom.thm', Ln:4926, Col:47) Could not load bitmap 'Civ4/HUD/city_titlearrows.tga'
Error : File - ('Civ4Theme_Custom.thm', Ln:4983, Col:47) Could not load bitmap 'Civ4/HUD/city_titlearrows.tga'
Error : File - ('Civ4Theme_Custom.thm', Ln:4991, Col:47) Could not load bitmap 'Civ4/HUD/city_titlearrows.tga'
Error : File - ('Civ4Theme_Custom.thm', Ln:4999, Col:47) Could not load bitmap 'Civ4/HUD/city_titlearrows.tga'

Bedankt
Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan