Vreemde meldingen tijdens installatie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yell@

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Hoi,

Ik heb al veel vaker XP op mijn PC geinstalleed. Alleen toen ik het deze keer ging doen gebeurde het volgende:

tijdens het installeren van de apparaten gaf hij bij elke driver aan dat deze niet een handtekeningverificatie van Microsoft had. Ik heb het allemaal maar weggeklikt maar heb nu een XP draaien die zeer instabiel is. Ik snap hier niks van want gebruik gewoon de standaard XP installatie CD-ROM. Ik heb dit probleem in het verleden ook nooit gehad.

Die handtekening verificatie is een wassen neus. Als een fabrikant geen zin heeft om centjes te betalen aan ome Bill krijgt hij geen mooie handtekening, dat doet aan de werking van de driver niets af.
Je hebt wel alle updates van XP en je drivers geïnstalleerd?
Wat was trouwens de reden van de herinstallatie?

De reden van de herinstallatie is als volgt:

Ik had een goedwerkende PC, maar koeling maakte veel lawaai. Heb koeling vervangen en toen mijn moederbord beschadigd. Ik heb hetzelfde moederbord gekocht (gebruikt) en PC deed het weer maar instabiel XP. Ook de BIOS is anders (zie mijn vraag onder BIOS forum). Ik heb uiteindelijk besloten om XP opnieuw te installeren, kreeg tijdens Xp dus die foutmeldingen die ik in het verleden nooit heb gehad. Ik zit nu even helemaal vast hoe ik mijn systeem weer betrouwbaar en stabiel kan maken.

:D :D :D
Ik lees net je andere post, ik denk toch dat je een andere (luxere versie) moederbord hebt, of wellicht toch dezelfde met een oudere biosversie. Ik denk dat dit topic wel dicht kan en in je andere topic verder gaan, ik denk namelijk dat daar meer de kern van je probleem ligt.

p.s. heb je wel de SATA/RAID driver geïnstalleerd tijdens de installatie van XP (op f6 drukken enzo)

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=234615

Ik ga verder op andere Topic. Ik zal deze als opgelost markeren. Heb wel via F6 tijdens XP installatie SATA /RAID drivers geinstalleerd

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan