hoe werkt mds mds files eigenljik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
dag mensen ik heb een pc spel gedownload en toen ik het uitpakte met winrar kreeg ik mds en mdf files
Ik weet dat ik met alcohol 120% moet branden

wat moet ik doen om spel laten werken want ik wil het op cd hebben wie kan me stap voor stap uitleggen wat ik precies moet doen

hier zijn een paar vragen wat ik ook wil weten
:o

1. moet je mds en mdf files branden of alleen maar mds ?

2.kan ik die mds of mdf files branden op cd-rw want ik weet niet of het dan nog werkt voor een spel dan.

hoort het zo snel mogelijk van jullie alvast hartelijk bedankt! :thumb:

Even 1 voor 1 :D
MDF
Waarschijnlijk staat hier het antwoord op 'alleen maar mdf'

Je kunt alles laten werken op een cd-rw.

hoort het zo snel mogelijk van jullie Nooit opjutten! Het is pure hobby dat iedereen hier helpt ;)

hoi crash,

mario heeft, wat dit betreft eigenlijk gelijk. Maar het was goed bedoeld.

Eerlijk gezegd, de link "meld misbruik" heb ik helemaal over het hoofd gezien :o

Fijn weekend!

Geplaatst door kurto004
hoi crash,

mario heeft, wat dit betreft eigenlijk gelijk. Maar het was goed bedoeld.

:thumb:
Jij ook een fijn weekend.

Huh :8-0: :8-0:
Was er iets illegaals?
Niet gezien hoor.

werkt nog steeds niet

spel werk nog steeds niet ik heb alles al uit geprobeerd

dit is wat ik allemaal heb gedaan en kan iemand me vertellen wat ik fout doe

heb mds file op cd gebrand met alcohol 120%(want wil op cd hebben) dan komt er zo'n installatie scherm van dat spel ..ok dan had ik spel geinstalleerd , met mdf file deed ik datzelfde en kreeg weer zo'n installscherm ,maar als ik dat spel wil spelen dan heb ik juist dat play disc nodig zeg maar.. en ze blijven maar zeggen 'please insert the correct cd-rom, als ik dan erop klik en vergeet dit niet ik gebruik CD-RW

en nog 1 ding als ik mdf en mds file brand dan krijg steeds dezelfde bestandgrootte als resultaat wat bij mij 664mb is ,is dat normaal dat beide files uitkomen op dezelfde grootte? want in het begin is mds kleiner dan mdf

wie heeft ervaring met gedownloade spellen met mds mdf files en wat ik moet doen om spel laten werken

tanx.. hopelijk begrijpen jullie me probleem

Je zal nog een "Nocd crack" moeten installeren. Hiermee kunnen we jou niet verder helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan