kernel_stack_inpage_error ?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roekee

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Hallo!

Zit hier op de pc van me vriendin en die (pc dus) heeft een tijdje last van wat kuren.

Net kreeg ze voor de 2e keer de melding van een zogenoemde 'kernel_stack_inpage_error'.

Er verschijnt een blauw scherm met daarop een helehoop geblabla over software en hardware waar ik echt geen zin had om over te typen.

Na de 1e keer heeft me vriendin de pc gewoon opnieuw opgestart en nix aan het handje. Na deze 2e keer kregen we deze melding van windows:

'Het systeem heeft bestanden met de register gegeven moeten herstellen door middel van logboek of vervangende kopie. Herstel is gelukt.'

Ik heb echt totaaaal geen idee wat dit allemaal moet voorstellen dus mijn hoop is op jullie gevestigd :o .

Verder is deze pc laatste tijd ook erg langzaam aan het worden, loopt soms zelfs vast als me vriendin gewoon aan het internetten is.

Alvast bedankt! :thumb:

Er verschijnt een blauw scherm met daarop een helehoop geblabla over software en hardware waar ik echt geen zin had om over te typen.

en je wilt wel antwoord hebben.
als ik alles zo lees dan zou je ook nog wel eens spyware kunnen hebben.
heb je al gescand op spyware

En ja de hele hoop geblabla is wel duidelijker voor de beantwoorders.:D .

spyware had ik zelf ook wel ideetje idd, maar het was juist dat ik de scan (ad-aware werkt bij mij thuis prima) had aangezet onder het eten maar toen ik terugkwam kreeg ik dat scherm.. :)

maar zal zo onder idols dan nog maar eens proberen ;)

net op spyware gescanned.. viel mee.. 48 in 200 dagen ik heb het erger meegemaakt. :)

Maar toch eventjes firefox hierop installeren.. wat is dat ewido?

ewido scant dieper op spyware dan ad-aware.

puppie zei:
ewido scant dieper op spyware dan ad-aware.
Laat het programma updaten, door op "update" te klikken.
Start Ewido Security Suite
Klik op "Scanner" --> "Complete System Scan" om het scannen te starten.
Als er een bestand gevonden wordt, zal er gevraagd worden om het bestand te verwijderen, klik dan op "OK".

Eventueel kun je een log van de scan bewaren, door na afloop op de knop "Save report" te klikken.:)

zoo gedaan.. leuk programma is dat! thuis ook ff installeren :thumb:

uhm.. nog even een vraagje, bij ewido heb je ook een categorie opstarten en daar zie ik o.a.:

RUNDLL32.EXE C:\Windows\System32\NvCpl.dll, NvStartUp

en

nwiz.exe\install

staan. Als me vriendin haar pc opstart krijgt ze echt 5 foutmeldingen van deze categorie, volgens mij als ik dus deze 2 selecteer en verwijder krijgt ze die niet meer. Is van haar Nvidea videokaart, maar zijn dus btje rare meldingen.

Ik denk dat ik ze gewoon kan verwijderen, wat jullie? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan