Kan je dit instellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik wil instellen dat zodra ik naar verkenner of zo ga (of tussen map ga switchen), dat de weergave altijd op "lijst" begint...in plaats van "pictogrammen". Ik wordt helemaal gek van die pictogrammen... iemand een idee of je dit als standaard in kan stellen?

Zorg dat de instelling als "lijst" staat in verkenner, ga dan naar extra > mapopties > weergave > knop gebruiken "Op alle mappen toepassen", klik op ja in het volgende schermpje.:)

"gaat rustig achter over zitten en zucht van verlichting"

apply to all folders kan ik niet instellen...

Hallo, ik probeer bij mapopties/views/folder views: apply to all folders in te stellen maar dit venstertje is
wazig en begrijp niet waarom ik die optie niet kan gebruiken. Ik werk met windows xp
pro en heb show hidden files and folders altijd aangevinkt. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar kom maar niet verder. Wie heeft enig idee?

Groet,

Ganesha :thumb:

Dat is wel vreemd ja...misschien heel stom dit hoor, maar kan het zijn dat je misschien in het verkeerde veld staat in zijn totaal? Ik heb gewoon een willekeurige map gekozen en het dan via extra bla bla gedaan...Neem aan dat je het wel zo hebt gedaan maar goed weet het anders ook niet. Het enige wat ik normaal ook aanvink is
verborgen bestanden laten zien...en bekende extensies verbergen uitvinken..meer doe ik er ook niet aan het voor mij heeft het dus nu gewerkt...

succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan