dvd branden lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter $ man
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

$ man

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
hallo,
mijn brander komt net terug van reparatie.(hij werpte de dvd's automatish uit), maar nu kan ik geen dvd's meer branden. cd's lukt wel helemaal geen probleem, maar als ik een dvd brand doet hij er ongeveer 50minuten over, daarna als ik het wil bekijken staat er lege schijf. weet iemand of het gewoon aan de brander ligt of een instelling is(want de instellingen waren veranderd) ik gebruik trouwens nero express.
alvast bedankt

Verwijder je brander eens uit apparaatbeheer, daarna Nero verwijderen(volledig). De pc opnieuw opstarten, dan zal Windows nieuwe hardware vinden en installeren. Daarna Nero opnieuw installeren en kijken of het geholpen heeft.

Nee ga naar:
Deze computer(klik met rechts) > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer > dvd/cd-rom stations > klik met rechts op je brander > kies voor "installatie ongedaan maken".

is niet gelukt, hij doet er wel iets minder lang over maar hij doet het niet

Heb je nog andere brandsoftware om daarmee te testen?

dvd decrypter, maar dan moet ik eerst een isobestand downloaden

Je kan ook even een ISO maken van een dvd, die je al hebt en dan op een wisbare dvd branden.:)

als ik nu een volle dvd in mijn brander stopt, pakt hij hem niet. maar als ik hem in mijn dvd speler op de computer stop laat hij wel zien dat er een dvd in zit. moet ik mijn brander zelf nog installeren. want ik heb nero geinstaleerd meer niet

De brander installeerd zichzelf of wordt opnieuw geinstalleerd als je hem verwijderd uit apparaatbeheer, zoals ik eerder aangaf.

ik heb precies gedaan wat je zei, maar nu reageert de brander niet echt meer. als ik een volle dvd erin stopt geeft hij niets aan

Er staan geen vraagtekens in Apparaatbeheer?

hij reageert weer, ik heb bij eigenschappen op probleem oplossen geklikt.
dan ga ik nu opnieuw proberen.

heb met dvd decrypter geprobeerd maar lukt ook niet. het branden zelf duurt nog te lang

Je gaf aan "de instellingen waren veranderd", welke instellingen heb je het dan over?

over nero zelf bv: disc at once optie was veranderd en een paar andere alles was weer op fabrieksinstellingen zeg maar. ik had de verandering over genomen via deze site iemand anders had ook disc at once probleem dus heb ik de reacties die hij kreeg toegepast.

Ik zou toch eens navraag gaan doen, bij diegene die de reparatie heeft gedaan. Als de brander daarvoor(op de slede na) goed was klopt het niet.:confused:

Graag gedaan.

Laat even weten hoe het afgelopen is. Groeten aan Purmerend.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan