dllhost32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herculesds

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2005
Ik zit met een groot probleem.

Sinds enkele dagen heb ik last van de worm dllhost32.exe. Al enkele malen heb ik hitman pro erover heen laten gaan. Maar helaas geen succes.

Dllhost32.exe vraagt telkens om mij wachtwoord van ''Microsoft Passport Network'' (msn). En dan vraagt hij het gelijk een stuk of 10 keer (zie bijlage)

Dit heb ik perongeluk 1 maal ingevoerd en gelijk me wachtwoord veranderd dus ik heb er geen problemen mee.

Ik heb een blijlage toegevoegd hoe het eruit ziet. Mijn CPU is gewoon 100% en de computer is gewoon klere traag. Ik heb een 3,2 ghz en 1024 geheugen dus daar ligt het niet aan.

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, normaal heb ik nooit geen problemen met spyware of het is wel makkelijk te verwijderen. Maaar dit is een taaie...

Bijlagen

• spyware1.JPG
    spyware1.JPG
    58,5 KB · Weergaven: 56
Ben op dit moment aan het scannen. Ik had AVG er ook al overheen laten gaan. Ben benieuwd wat dit oplevert, het handmatig verwijderen van die dllhost32.exe hielp ook niks

Inmiddels gescand met die online scanner, ook met AVG. Maar niks gevonden. Het bestand staat er toch echt in C:/windows/system32. Heb het bestand (dllhost32.exe) ook al handmatig verwijderd, maar helaas het komt weer terug. Iemand anders nog een oplossing?

Laatst bewerkt:
In alle links die @maestro12 gaf, staan die dingen al in, alleen zullen die in veilige modus beter werken, vermoed ik.

Dan ga ik dat zo proberen. die dllhost start alleen op als in toegang tot internet heb. Moet ik veilige modus opstarten met internet of zonder?

Nou, die staat er gewoon in, hoef je internet echt niet voor op te starten.

AVG en Hitmanpro erover heen laten gaan, maar nee niks lukt. Zelfs in veilige modus de key in het register verwijderd. Maar nee die komt ook weer terug...

Ben ik nu dom

Hier lees ik dat dllhost bij Windows hoort en niet verwijderd moet worden.

Overigens dat je Dll's voor de zekerheid ook nog een keer in dllcache staan mag ik bekend veronderstellen.

Ga voor virusen en andergespuis bij Nucia te biegt.

Eric.

En staat systeem herstel wel uit ?

Laatst bewerkt:
het is dllhost32.exe !! zie ook de bijlage! dan zie je dat die melding linkt aan dllhost32.exe !! Dit is een virus 100% Ik krijg niets voor niets 20 x de melding dat ik me password moet invoeren

Laatst bewerkt:
Excuses

Had inderdaad niet goed gelezen, mijn excuses.

Log in op www.nucia.nl, als dit te redden is, zullen zij je helpen.

Maar op de link die ik van je kreeg, zie ik erg veel ellende staan, dus ik vrees dat je gelijk hebt en dat het een nieuwe install wordt.

Sorry,

Eric:thumb:

Booten

Je kunt ook van flop booten.

Op je Windows CD staat makeboot in het mapje bootdisk. Dat is een progje dat 6 floppen maakt, waarmee je kunt booten.

Aan het eind vraagt hij weer om de CD.

Succes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan