Contactpersonen MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nfoefoe

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Nog maar een keertje mijn verhaal, in de hoop dat iemand iets voor mij kan betekenen, want wederom ben ik ze kwijt...
Toen ik een tijdje geleden MSN opende, waren ineens bijna alle contactpersonen uit mijn lijst verdwenen. Ze stonden nog wel bij persoonlijke instellingen -> privacy -> bekijken. Als ik dan rechter muisknop deed en dan "contactpersonen toevoegen", kwamen ze weer in de lijst en kon ik weer fijn MSNen.
Nu heb ik Windows Live Messenger geinstalleerd (inmiddels op een andere computer) en zijn na een aantal keer weer mijn contactpersonen verdwenen . Ze staan nog wel onder niet-MSN-contactpersonen en bij "privacy", dus heb ik ze op dezelfde manier teruggeplaatst. Nu blijft echter iedereen offline staan, ze staan er dubbel in of als ik ze aanklik staat er "......@hotmail.com is niet opgenomen in je contactpersonenlijst" en kan ik er zo langzamerhand geen wijs meer uit worden.
Hoe kan het dat zomaar een aantal contactpersonen verdwijnen uit mijn lijst?
En hoe kan ik ze weer terugplaatsen, zodat ik weer normaal kan MSNen?

Dit is een (vrij veel) voorkomend probleem met MSN Live, zodra je MSNLive hebt geinstalleerd moet je alle contacts opnieuw in je lijst toevoegen & daar dus een request voor sturen naar die persoon die jou wederom moet accepteren voordat je hem/haar in je lijst kan zien.

Aangezien je nu een crosspost hebt, en op deze post 1 reaktie, heb ik je andere post gesloten.
Crossposten doen we niet aan op HelpMij.
Je andere post had je mogen kicken, door er een klein berichtje onder te posten.

Heb je dat ook als je je aanmeldt op een andere msn/messenger? Zo niet, probeer dan eens op die MSN onder Contactpersonen op Messenger-contactlijst Opslaan te klikken. In je eigen msn kan je die via Contacpersonen weer importeren. Ik weet eigenlijk niet of je MSN contacten kan importeren in Messenger Live, maar het lijkt me raar als dat niet zou kunnen.

Sowieso goed plan om je contactpersonen eens in de zoveel keer op te slaan, heb ook een keer gehad dat ik m'n hele lijst permanent kwijt was. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan