software nodig maar kan niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Eej medeforummers,

Het is niet echt een probleem want ik kan het wel op lossen.
Zit namelijk zo, ik ben me pasword van me Bios kwijt. Nu weet ik dat ik me BIOS moet flashen, maar om dit te kunnen doen moet je een administrator wachtwoord in tikken en deze ben ik ook kwijt :o . Nu heb ik hiervoor een ISO gevonden die ik op een cd moet branden en dan vanaf die cd moet booten om me administrator wachtwoord te veranderen. Maar nu blijkt me CD brander is ook naar de ***** :o.

Dus ik vroeg me af misschien weten jullie een software die ik gewoon locaal op me pc kan af draaien, zonder boot toestanden enzow, dat ik me wachtwoord kan resetten van me administrator.

Het heeft geen noodzaak ofsow, want ken ook die ISO op USB zetten en dan bij een vriend op cd branden, Alleen hij is 1 week op vakantie.

Dus als iemand anders een software zo uit ze hooft weet , hoor ik het graag :thumb:

Alvast bedankt.
Groeten,
Sander

heeft geen zin denk ik , want heb het wachtwoord zelf ooit aangemaakt op me BIOS en op me administrator maar ben die wachtwoorden vergeten

is er geen programma wat ze ook op me werk hadden

i have the pasword maar dat aaat ook weer via boot cd :p

maar ik heb een software nodig die ik gewoon kan laten draaien onder dit acount waar ik mee me administrator wachtwoord kan resetten.

Hoi,

cmos battery verwijderen (niet beetpakken op de platte zijden)
En weer opnieuw plaatsen! Denk aan esd (Statisch)

Heb ik ook al gedaan, hierdoor werden alleen de bootinstellingen veranders die ik had aangepast en de klok werd gereset. en alle andere waardes behalve de wachtwoorden die ik in me bios heb ingesteld.

Laatst bewerkt:
trouwens het is nu geen half 11 wat deze site aangeeft maar half 12 :p

Ongelezen Vandaag, 22:22 ????

Ok.
Heb je niet ergens die ww ergens opgeschreven of een ezelsbruggetje opgeschreven voor dit wachtwoord? Heb je ook geen externe cd/dvd speler of floppydrive waarvan je kunt booten?
Anders toch ff een weekje wachten..:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan