3ds max trial download

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsio

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Berichten
44
als ik de trial versie van 3dsmax download en em uitpak zijn heel veel bestanden beschadigd
en als ik em dan nog een keer download zijn er weer bestanden beschadigd :S
moet ik em dan net zo vaak downloaden totdat ie wel goed is of weet iemand iets anders?
 
waarmee download jij het?
nieuwsgroepen
torrent
of gewoon via je browser?
 
gwn via me browser (firefox)
kheb et ook al met ie7 geprobeert maar dan heb ik hetzelfde probleem
 
Dan is lijkt mij gewoon het bestand dat toen een keer geupload is (die jij dus nu weer download) toen al vol fouten zat. Jij kan er dus niets aan doen, behalve dan van een andere lokatie die trial downloaden
 
ok, maar waarom zouden ze op de officieele site van autodesk een fout bestand zetten
en als ik em opnieuw download van die site zijn er wel steeds andere bestanden die fout zijn
 
ok, maar waarom zouden ze op de officieele site van autodesk een fout bestand zetten
en als ik em opnieuw download van die site zijn er wel steeds andere bestanden die fout zijn
Bedoel je dat er telkens andere bestanden beschadigd zijn?:confused:
 
ja, als ik em uitpak met winrar dan krijg je zo'n melding welke bestanden hij dan niet kan uitpakken en die zijn elke keer weer anders
 
Wanneer ik hem van de officiele site download krijg ik helemaal geen .rar files maar gewoon een .exe file.....
 
ja dat weet ik, maar als je die uitvoert pakt ie allemaal bestanden uit en daar zegt ie ook dat ze beschadigd zijn ik doe gewoon rechtermuisknop ''hier uitpakken''
 
Volgens mij moet je gewoon alleen dubbelklikken op de exe file en meer niet....
Dus NIET hier uitpakken, alleen met links dubbelklik op de exe, that's it
 
maar die bestanden blijven beschadigd als je normaal uitvoerd heb je gwn hetzelfde probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan