Beste helpers,
Ik zit met het volgende probleem:
Een werkmap met 4 tabbladen wil ik printen, maar met de volgende instellingen:
Blad 1 uit lade 5 op een C5 envelop, blad 2 uit lade 5 met C5 envelop, blad 3 uit lade 2 met voorbedrukt papier en blad 4 uit lade 1 standaard A4 papier. Nu is het zo dat als ik dit instel, doet hij dat netjes op deze manier printen, maar na opslaan en opnieuw openen zijn de instellingen weer teruggezet op default. Weet een van jullie of er binnen Excel een handigheidje bestaat om dit vast te zetten?
NB: momenteel gebruik ik Excel 2010 in combinatie met Windows 7 Pro. In de vorige versie Excel 2007 in combinatie met Winows XP Pro, werden de instellingen wel behouden.
Alvast mijn dank voor het meedenken.
Groet Harry
Ik zit met het volgende probleem:
Een werkmap met 4 tabbladen wil ik printen, maar met de volgende instellingen:
Blad 1 uit lade 5 op een C5 envelop, blad 2 uit lade 5 met C5 envelop, blad 3 uit lade 2 met voorbedrukt papier en blad 4 uit lade 1 standaard A4 papier. Nu is het zo dat als ik dit instel, doet hij dat netjes op deze manier printen, maar na opslaan en opnieuw openen zijn de instellingen weer teruggezet op default. Weet een van jullie of er binnen Excel een handigheidje bestaat om dit vast te zetten?
NB: momenteel gebruik ik Excel 2010 in combinatie met Windows 7 Pro. In de vorige versie Excel 2007 in combinatie met Winows XP Pro, werden de instellingen wel behouden.
Alvast mijn dank voor het meedenken.
Groet Harry