• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

4 tabbladen printen met aparte instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryBee

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Berichten
240
Beste helpers,

Ik zit met het volgende probleem:

Een werkmap met 4 tabbladen wil ik printen, maar met de volgende instellingen:
Blad 1 uit lade 5 op een C5 envelop, blad 2 uit lade 5 met C5 envelop, blad 3 uit lade 2 met voorbedrukt papier en blad 4 uit lade 1 standaard A4 papier. Nu is het zo dat als ik dit instel, doet hij dat netjes op deze manier printen, maar na opslaan en opnieuw openen zijn de instellingen weer teruggezet op default. Weet een van jullie of er binnen Excel een handigheidje bestaat om dit vast te zetten?

NB: momenteel gebruik ik Excel 2010 in combinatie met Windows 7 Pro. In de vorige versie Excel 2007 in combinatie met Winows XP Pro, werden de instellingen wel behouden.

Alvast mijn dank voor het meedenken.

Groet Harry
 
Het schijnt een lastig probleem te zijn, maar ik ben er uit. Omdat het een netwerkprinter betreft, waar een printerpolicy aan hangt. worden de standaar instellingen in de printer hersteld. Dit is de oorzaak. En beter nog het is hiermee opgelost.

Groeten Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan