• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanpassen tekst obv match met ander bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leeuwarden78

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2015
Berichten
29
Beste Excellers,

Het duizelt mij al als ik het probeer uit te leggen. Laat staan als ik de formule moet gaan maken.

In de bijlage vind je twee bestanden:

1. Dashboard Klantgeluk
2. Frequentielijst

In het bestand frequentielijst wil ik graag in Kolom 3 het woord "klant" of "prospect" laten verschijnen. Het woord dat moet verschijnen is afhankelijk voor de volgende voorwaarden:

1. Als de naam in kolom A van Frequentieplan niet voorkomt in Kolom D van bestand Dashboard klantgeluk dan moet "prospect" verschijnen
2. Komt de naam in kolom A van Frequentieplan wel voor in Kolom D van bestand Dashboard klantgeluk én De datum in kolom M van dashboard klantgeluk is korter dan 6 maanden geleden of is de kolom M niet ingevuld dan moet er "klant" verschijnen
3. Komt de naam in kolom A van Frequentieplan wel voor in Kolom D van bestand Dashboard klantgeluk én De datum in kolom M van dashboard klantgeluk is langer dan 6 maanden geleden dan moet er "Prospect" verschijnen

Bijzonderheden:

De naam kan vaker in het bestand Dashbaord klantgeluk voorkomen, het gaat dan om de laatste datum in kolom M van dashboard klantgeluk
 

Bijlagen

  • Frequentielijst 2020 (new - under construction).xlsx
    89 KB · Weergaven: 14
  • Dashboard Klantgeluk - Klipfolio.xlsx
    67,3 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan